جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در تفتان

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسمات گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در محل سالن اجتماعات فرمانداری تفتان برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷ - 22May 2024

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در تفتانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسمات گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه های اجرای به دبیری حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در محل سالن اجتماعات فرمانداری تفتان برگزار شد.

«علیرضا شهنوازان» فرماندار شهرستان تفتان در این جلسه بیان کرد: سوم خرداد به واسطه آزادی خرمشهر، با علم و ایمان نیروهای داخلی به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ ایران اسلامی تبدیل شده است.

شهنوازان خاطر نشان کرد: آزاد سازی خرمشهر با رشادت و جانفشانی رزمندگان و تقدیم خون شهدای بسیاری به دست آمد و در این راه رزمندگان سرزمین آفتاب حاضر در جبهه‌ها نیز حضور پررنگی داشتند و شهدا و جانبازان بسیاری را در این راه تقدیم کردند.

وی با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر بزرگداشت یاد شهدای سوم خرداد و عملیات بیت‌المقدس، افزود: تشریح و تبیین رشادت‌های رزمندگان اسلامی در جامعه به خصوص بین نسل جوان، محور برنامه‌های نهادهای متولی در این روز باشد.

از جمله مراسمات برنامه ریزی شده در این جلسه به مناسبت سوم خرداد در سطح شهرستان می توان به غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا،محفل انس با قرآن اشاره نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار