بیانیه جامعه بزرگ اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی شهرستان خاش درپی شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی

جامعه بزرگ اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی شهرستان خاش درپی شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی پیام تسلیتی صادر کردند.
کد خبر: ۶۶۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳ - 22May 2024

بیانیه جامعه بزرگ اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی شهرستان خاش درپی شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسیبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، جامعه بزرگ اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی شهرستان خاش درپی شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

 بسم‌ الله الرحمن الرحیم  «انا لله و انا الیه راجعون»

شهادت ناباورانه آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور خدوم و مردمی کشور به همراه وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان در سانحه دلخراش سقوط بالگرد، ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی و همچنین جامعه بزرگ اصناف کشور را در سوگ نشاند.

ساده زیستی، عدالت‌خواهی، فسادستیزی خستگی ناپذیر ایشان توام با خردمندی و همچنین پشتکار و تواضع در خدمت به مردم و رفع دغدغه و مشکلات محرومان، اطاعت عملی از ولی امر و اهتمام برای تحقق آرمان‌های امام و شهیدان، از بارزترین ویژگی‌های این عالم خدمتگزار و مدیر جهادی نظام اسلامی بود.

نظر به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) درپی این حادثه ناگوار و تاکیدات ایشان مبنی بر اهتمام مسئولان برای جلوگیری از بروز اختلال در امور کشور، جامعه بزرگ اصناف شهرستان خاش اعلام می‌دارد که از تمامی ظرفیت‌های موجود برای تحقق منویات معظم‌له به منظور ادامه فعالیت اصناف در مسیر خدمت‌رسانی و تامین مایحتاج عمومی به خصوص کالاهای اساسی استفاده خواهیم کرد.

بی‌شک این رخداد غم‌انگیز به فضل الهی با تقویت وحدت و یکپارچگی ملی، خدمتگزاران نظام به خصوص جامعه بزرگ اصناف را برای تداوم حرکت در مسیر پرافتخار خدمت‌رسانی به مردم مصمم‌تر می‌سازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار