دیدار مسئولان با خانواده شهید «ابراهیمی» در خاش

در گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر، فرمانده سپاه به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه و شماری از مسئولان با خانواده شهید «گرگین ابراهیمی» دیدار کردند.
کد خبر: ۶۶۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱ - 22May 2024

دیدار مسئولان با خانواده شهید «ابراهیمی» در خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، در گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر، فرمانده سپاه به همراه مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه و شماری از مسوولان با خانواده شهید «گرگین ابراهیمی» دیدار کردند.

این دیدار به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای میربلوچ، حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام سپاه شهرستان خاش به مناسبت حماسه سوم خرداد انجام شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «احمد مالدار» فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: بزرگداشت و یادبود شهیدان در راستای ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و تکریم رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس دارای اهمیت بوده و بایستی در جامعه پررنگ تر از سالهای قبل مورد توجه قرار گیرد.

سردار مالدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان راه خدمت و از جمله سیدمحرومان شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهانش بیان کرد: افرادی که صادقانه برای مردم خدمت می کنند، پاداشی بزرگ در نزد خدای متعال دارند و شهادت بالاترین افتخار برای آنان است.

حجت الاسلام «حسن شیبک» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم اظهار داشت: بالاترین انسان ها افرادی هستند که به دیگران نفع رسانی دارند، بنابراین شهیدان ما با نثار جان خود بهترین خدمات را به مردم بزرگ ایران ارایه داده اند.

وی ادامه داد: شهیدان اسلام، دوران دفاع مقدس، انقلاب، مدافعان حرم و شهدای راه ترور و راه خدمت به جاودانگی رسیده و جایگاه آنان نیز در نزد خدای متعال برجسته است.

حجت الاسلام شیبک اظهار داشت: شهید جمهور، حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی نماد برجسته و الگویی شاخص در خدمت رسانی به مردم و از جمله قشر محرومان و مستضعفین بودند و در نهایت با شهادت خود مزد خدمات صادقانه شان را دریافت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار