ما آماده‌ایم-235/

برنامه‌های تحویل سال نو در یادمان‌های دفاع مقدس

برنامه‌های تحویل سال نو، فردا(یکشنبه) پس از قرائت نماز صبح در یادمان‌های دفاع مقدس آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲ - 19March 2016

برنامه‌های تحویل سال نو در یادمان‌های دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع پرس در جهاد رسانهای شهید رهبر، آیین تحویل سال نو فردا(یکشنبه) باحضور خیل بسیار کاروانهای راهیان نور

**یادمان کانال کمیل
عیسی میری مسئول یادمان کانال کمیل و حنظله با اشاره به حضور کاروانهای راهیان نور در یادمانهای هشت سال دفاع مقدس گفت: برنامههای سال تحویل با حضور کاروانهای راهیان نور و مردم منطقه برگزار میشود.

میری در ادامه به بیان برنامههای فرهنگی یادمان کانال کمیل و حنظله در لحظه سال تحویل پرداخت و افزود: برنامههای لحظه سال تحویل در این یادمان بعد از نماز صبح با مناجات خوانی همرزمان شهدا، روایتگری بازماندگان گردان کمیل و حنظله و سخنرانی حجت الاسلام پناهیان در منطقه عمومی فکه، کانال کمیل و حنظله برگزار خواهد شد.

** یادمان والفجر 8
شیروی مسئول یادمان والفجر8 با بیان اینکه هیچ چیز بالاتر از این نیست که لحظه سال تحویل در جوار شهدا باشیم، گفت: مراسم سال تحویل در یادمان والفجر 8 با حضور کاروانهای راهیان نور و مردم منطقه برگزار میشود.

وی در ادامه افزود: در این یادمان علاوه بر پهن کردن سفره هفت سین، سفره هفت سین جنگی نیز پهن خواهد شد. مراسم تحویل سال نیز با تلاوت آیات قرآن کریم آغاز و با سخنرانی ادامه خواهد داشت.

** خرمشهر
برنامه سال تحویل در جوار قبور شهدای گمنام در گلزار شهدای خرمشهر برگزار میشود.

** فتح المبین
"فرحان منصوری" مسئول یادمان فتح المبین با اشاره به برنامههای لحظه سال تحویل گفت: این برنامه با حضور کاروانهای راهیان نور و مردم شهرستان شوش و با مداحی مداح اهل بیت ابوذر بیوکافی برگزار میشود.

** چذابه
"علی حمودی" مسئول یادمان چزابه گفت: با هماهنگی مسئولین یادمان چذابه و تلاش نیروهای حاضر در یادمان فضای یادمان برای مراسم سال تحویل آماده شده است.

وی در ادامه افزود: چیدن سفره هفت سین در کنار مزار شهدای گمنام و فراهم کردن امکانات پذیرایی از زائران از جمله برنامههای این یادمان برای سال تحویل است.

حمودی در پایان خاطرنشان کرد: با هماهنگیهای انجام شده قرار است کاروانهایی از راهیان نور برای مراسم تحویل سال در یادمان حضور پیدا کنند و سال نو خود را در جوار شهدای گمنام آغاز کنند.

** یادمان عملیات سیدالشهدا(ع)
"علی کرمی" مسئول یادمان سیدالشهدا(ع) با اشاره به برنامههای سال تحویل در یادمان سیدالشهدا(ع) بیان داشت: مهمترین برنامههای این یادمان چیدن سفره هفت سین، تلاوت قرآن کریم توسط خادمین شهدا و قرائت دعای سال تحویل است.

کرمی در ادامه به حال و هوای عید در جنگ اشاره کرد و گفت: بعد از تحویل سال برای خادمین از حال و هوای رزمندگان گفته میشود و پس از آن به قرائت حدیث کسا و زیارت حضرت زهرا(س) پرداخته میشود.

** یادمان کربلای4
سرور مسئول یادمان کربلای4 با اشاره به اینکه برنامه سال تحویل هر سال در این یادمان برگزار میشود، گفت: امسال همانند سالهای گذشته مراسم لحظه سال تحویل با حضور کاروانهای راهیان نور برگزار میشود.

وی در ادامه به بیان برنامههای مراسم لحظه سال تحویل پرداخت و گفت: در این مراسم پس از خواندن دعای سال تحویل و پخش سخنان رهبری به صورت مستقیم حجت الاسلام جوشقانیان به سخنرانی میپردازد.

** معراج شهدا اهواز
مراسم تحویل سال نو در معراج شهدای اهواز(پادگان شهید محمودوند) واقع در سه راه خرمشهر کیلومتر 2 جاده اندیمشک در جوار شهدای گمنام تازه تفحص شده برگزار خواهد شد.

این مراسم توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، ساعت 6:30 صبح با قرائت قرآن و دعای مجیر برای نجات مردم مظلوم یمن، سوریه، عراق و فلسطین آغاز شده و با سخنرانی آیت الله شفیعی و مدیحه سرایی مصطفی مروانی ادامه پیدا خواهد کرد.

** شلمچه
یادمان شلمچه فردا اول فروردین سال 1394 ویژه برنامههای خود را با برگزاری نماز جماعت صبح، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی ماندگاری و مداحی و روایتگری روایان مستقر در یادمان آغاز خواهد کرد.

به گفته مسئولان یادمان شلمچه این مراسم هر ساله به دلیل برگزاری خوب و معنوی با استقبال گرم مردم استان خوزستان و سایر مردم کشورمان و همچنین زائرین مناطق راهیان نور همراه است.


** طلائیه

در یادمان شهدای طلائیه قبل از تحویل سال گروهی از هنرمندان به اجرای تئاتر میپردازند و پس از تحویل سال مراسم قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی حجت الاسلام داود هاشم پور برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها