سردار فضلی در یادواره شهید محمدیان:

شهید مدافع حرم "امیرعلی محمدیان" آرزویش حضور در سوریه برای دفاع از حرم بود

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: به واسطه شناخت نزدیکی که از شهید محمدیان داشتم ایشان پس از ماه‌ها اصرار برای اعزام به سوریه سرانجام موفق شد برای دفاع از حرم به آنجا برود و در این راه به آرزوی خود یعنی شهادت دست یافت.
کد خبر: ۷۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶ - 11April 2016

شهید مدافع حرم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار "علی فضلی" جانشین سازمان بسیج مستضعفین در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم "امیرعلی محمدیان" که در مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) شهرک شهید بروجردی تهران برگزار شد، اظهار داشت: به برکت دفاع مقدس توانستیم پیام انقلاب اسلامی را به گوش مردم جهان برسانیم.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) گفت: انقلاب اسلامی سه پایهی قرآن، عترت و مردم دارد و صدور انقلاب اسلامی به برکت حضور مردم در دفاع مقدس صورت گرفت.

فضلی تصریح کرد: در سالهای نخست جنگ دشمن توانسته بود چند هزار کیلومتر از مرزهای کشور ما را به اشغال خود درآورد و شاهد بودیم که با فرمان امام مبنی بر اینکه دفاع یک تکلیف شرعی است، مردم به کمک ارتش و سپاه شتافتند و دشمن را از مرزها بیرون کردند.

وی در ادامه سخنان خود در خصوص شهید مدافع حرم "امیرعلی محمدیان" خاطرنشان کرد: به واسطه شناخت نزدیکی که از شهید محمدیان داشتم ایشان پس از ماهها اصرار برای اعزام به سوریه سرانجام موفق شد برای دفاع از حرم به آنجا برود و در این راه به تکلیف الهی خود عمل نمود تا در آخرت شرمنده شهدا و امام شهدا نباشد.

خاطرنشان میسازد؛ شهید امیرعلی محمدیان که اصالتا اردبیلی است چند روز پیش در سوریه به شهادت رسید و پیکرش مفقود شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار