تولیت آستان قدس:

حقوقهای نامتعارف زیبنده نظام اسلامی نیست

تولیت آستان قدس رضوی گفت: موضوع حقوقهای نامتعارف برخی مدیران زیبنده نظام اسلامی نیست، می توان این مشکلات اقتصادی را از طریق کرامت برطرف کرد.
کد خبر: ۹۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳ - 19July 2016

حقوقهای نامتعارف زیبنده نظام اسلامی نیست

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی عصر سه شنبه در دیدار با اعضای ستاد ملی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در مشهد افزود: بسیاری از مشکلات اقتصادی و فرهنگی می تواند در پرتو کرامات حضرت رضا(ع) برطرف شود.


وی ادامه داد: کرامت و تلاش برای برگزاری هر بهتر برنامه های گرامیداشت دهه کرامت مصون ساز جامعه از هجمه های مختلف به ویژه در حوزه فرهنگی و اقتصادی است.


تولیت آستان قدس رضوی گفت: توجه به خدا و دگرخواهی در پرتو خداخواهی، زیربنای کرامت است و آن کرامت و بخششی ارزشمند است که دیگران از سفره کرم بهره گیرند نه خود فرد نیز شریک آن سفره شود.


وی افزود: دهه کرامت بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ رضوی و بهره گیری از کرامات امام رضا(ع) به منظور مصون سازی جامعه به ویژه نخبگان و جوانان از هجمه گسترده فرهنگی دشمنان است.


حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ادامه داد: جایگاه کرامت در فرهنگ دینی ما بسیار بلند است و بعضا با هدف خلقت انسان برابری می کند.


وی گفت: امسال روز باسعادت ولادت حضرت رضا(ع) در دهه کرامت با روز مقاومت تقارن پیدا کرده که پیام چنین تقارنی به مقتضای شعائر دینی در حوزه مفهومی برای دختران و پسران به معنای کرامت داشتن و مقاومت در مقابل نفسانیات و امیال درونی است.


تولیت آستان قدس رضوی افزود: بهترین زمان برای حرکت به سوی مصون سازی جامعه از هجمه فرهنگی دشمن، دهه کرامت است. وی ادامه داد: در این زمان حرم حضرت رضا(ع) محور همه تغییرات و فعالیتها قرار می گیرد و ترویج فرهنگ رضوی در کشور اتفاق می افتد.


وی ادامه داد: در شرایطی که دنیا شاهد حرکات شنیع گروهکهایی مانند داعش و جنگ و ستیز است توجه به فرهنگ غنی که ایران اسلامی پرچمدار آن می باشد بیش از پیش شده است.


حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: امروز تهدیدهای دشمن در حوزه فرهنگ بسیار گسترده است لذا برنامه های دهه کرامت می تواند در بعد مفهوم سازی برای همه نوع مخاطب در همه سنین مفید و مصون ساز باشد.


برنامه های دهه کرامت در 31 استان کشور و 2400 نقطه از جهان برگزار می شود. دهه کرامت از 14 مرداد ماه آتی همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز می شود و تا سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) ادامه دارد.
منبع:ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار