جمعه 21 دی ماه؛

مراسم سالگرد شهادت حاج محمد قبادی برگزار می‌شود

مجلس یادبود و سالگرد شهادت حاج محمد قبادی ، جانباز دفاع مقدس، ساعت 14 جمعه 21 دی ماه در مسجد نظام مافی واقع در خیابان آیت الله کاشانی بعد از سه راه جنت آباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۷۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ - 09January 2019

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، جانباز نخاعی جبهه‌های دفاع مقدس،‌ شهید حاج «محمد قبادی» پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی ازمجروحیت، قطع نخاعی و بیماری، دی‌ماه 96 به یاران شهیدش پیوست. به همین مناسبت، مراسم یادبود و سالگرد آن شهید ساعت 14 تا 15 و 30 دقیقه جمعه 21 دی ماه در مسجد نظام مافی برگزار می‌شود.

محمد قبادی سال 1341 در تهران متولد شد و در 20 سالگی برای دفاع از دین و میهن به جبهه های دفاع مقدس اعزام شد و در فروردین سال 1362 در حالی که عضو واحد تخریب تیپ سیدالشهدا (ع) بود، شامگاه عملیات والفجر یک در شمال فکه مجروح و به درجه رفیع جانبازی نایل شد.

جانباز شهید قبادی بعد از مجروحیت مدتی را در آسایشگاه جانبازان ثارالله بستری بود. بعد از مدتی ازدواج کرد و خداوند فرزند پسری به او عطا کرد که او را بسیار دوست داشت.

شهید قبادی لیسانس حقوق را از دانشگاه تهران اخذ کرد و مدتی هم به تحصیلات حوزوی پرداخت.
از ویژگی های بارز او خوشرویی و مردمداری اش بود که با اکثر جانبازان ارتباط صمیمی داشت و به کارها و مشکلاتشان رسیدگی می کرد.

مراسم سالگرد شهادت حاج محمد قبادی برگزار می‌شود

شهید قبادی از افراد فعال در انجمن جانبازان نخاعی بود و رابط این انجمن با جانبازان شهرستانی بود و مسایل و مشکلات آنان را به انجمن و مسئولان ذیربط انتقال می داد.

از اواخر سال 1394 علاوه بر مشکلات عدیده ای که به خاطر وضعیت سخت جسمی و عارضه قطع نخاعی اش داشت، به بیماری سرطان نیز دچار شد و دردهای شدیدی در نواحی مختلف بدنش رنجش می داد. . طی دو سالی که با این بیماری دست و پنجه نرم می کرد مدام در راه بیمارستان های تهران و خانه در رفت و آمد بود و سرانجام بعد از ظهر روز جمعه 22 دی ماه 96 به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار