انتشار فصل سوم سریال «سرزمین مادری» تا آخر اردیبهشت به تعویق افتاد

با اینکه قرار بود قسمت اول فصل سوم «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی از چهارشنبه 6 اردیبهشت در پلتفرم تلوبیون منتشر شود، امروز رئیس مرکز سیمافیلم اعلام کرده که زمان انتشار آن برای انجام برخی مراحل آماده‌سازی، به تعویق افتاده و در اردیبهشت منتظر آن نباشیم.
کد خبر: ۶۶۲۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴ - 22April 2024

انتشار فصل سوم سریال «سرزمین مادری» تا آخر اردیبهشت به تعویق افتادبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، امروز رئیس مرکز سیمافیلم اعلام کرد که فصل سوم سریال «سرزمین مادری» به دلیل مراحل پس از تولید و انجام اصلاحات، در بخش‌هایی با وقفه مواجه شده و بعید است فصل سوم این سریال اردیبهشت ماه به آنتن برسد.

فصل دوم «سرزمین مادری» در اسفند 1402 به پایان رسید و همان زمان اعلام شد که فصل سوم آن بعد از پایان سریال‌های مناسبتی نوروز و ماه رمضان منتشر خواهد شد. آن زمان خبری از وجود مشکلات برای انتشار از تلوبیون و پخش تلویزیونی آن مطرح نبود. بهرحال این سریال سال‌ها قبل تولید شده و عجیب است تا الان آماده پخش نشده باشد.

اواسط پخش فصل دوم سریال، کمال تبریزی از برخی کج‌سلیقه‌گی‌ها در اصلاحات صحبت به میان آورده بود و حالا هم اعلام شده که علت وقفه، اعمال برخی اصلاحات است. باید دید این‌بار اصلاحات چه خواهد بود و وضعیت سریال به کجا خواهد رسید.

زمان انتشار فصل سوم مشخص نیست و احتمالا دلیل اصلی تلویزیون عدم همزمانی پخش این سریال با سریال «هفت سر اژدها» است. چراکه در صورت قرار گرفتن سرزمین مادری در کنداکتور پخش، سریال «هفت سر اژدها» روزهای پنجشنبه و جمعه پخش نخواهد داشت از همین رو تلویزیون صلاح دیده تا سریال ابوالقاسم طالبی تمام نشده فصل سوم سریال کمال تبریزی را پخش نکند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار