بازگشت پیکر یکی از شهدای خان‌طومان به مازندران

پیکر مطهر شهید مدافع حرم «سید جواد اسدی» یکی از ۱۳ شهید جامانده در خان طومان سوریه پس از ۳۴ ماه به آغوش خانواده باز می‌گردد.
کد خبر: ۳۳۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ - 15March 2019

بازگشت پیکر یکی دیگر از شهدای خان‌طومان به مازندران + جزییات مراسم تشییع و وداعبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، ظهر چهارشنبه (هشتم اسفندماه)، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از کشف و شناسایی پیکرهای مطهر پنج شهید مدافع حرم ایرانی که حین عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسیده بودند، خبر داد.

خبر خوشی که در ایام سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر، کام مردم به‌ویژه خانواده‌های شهدا را شاد کرد. یکی از شهدای تازه تفحص شده شهید «سید جواد اسدی» یکی از 13 شهید خان طومان بود.

شهید اسدی متولد 18 مهرماه سال 59 در روستای «امره» ساری بود. سال 82 وارد سپاه پاسداران شد و 2 سال بعد ازدواج کرد. یکی از برادران سید جواد نیز از شهدای دوران دفاع مقدس است.

«سید جواد اسدی» از نیرو‌های حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران بود که سرانجام پس از چند بار اعزام به سوریه در ماموریت مستشاری خود به سوریه در 17 اردیبهشت‌ماه سال 95 به همراه 12 نفر دیگر از همرزمانش در خان طومان به شهادت رسید، اما پیکرش در منطقه ماند و در زمره شهدای مفقودالاثر قرار گرفت.

اینک «سید جواد اسدی» پس از 34 ماه دوری از خانواده در روزهای پایانی سال 97 و در آستانه روز میلاد اولین امام همام حضرت علی (ع) و روز پدر به خانه بر می‌گردد تا حال و هوای عید امسال برای سید احمد بوی پدر بگیرد.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران در اطلاعیه‌ای جزییات مراسم شب وداع و تشییع شهید مدافع حرم «سید جواد اسدی» را اعلام کرد.

در این اطلاعیه مراسم تشییع پیکر پاک این شهید بزرگوار یکشنبه 26 اسفندماه ساعت 8:30 صبح از امامزاده یحیی ساری به سمت میدان شهدا برگزار می‌شود.

پیکر شهید مدافع حرم «سید جواد اسدی» پس از تشییع در ساری، برای خاکسپاری به زادگاهش روستای امره منتقل خواهد شد.

همچنین مراسم وداع با پیکر این شهید بزرگوار شنبه 25 اسفندماه همراه با نماز مغرب و عشاء در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار