سردار دهقان:

دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است / دستاورد جدید وزارت دفاع در دهه فجر رونمایی می‌شود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دهه فجر به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ملت ما محسوب می شود چرا که مردم توانستند پس از سالها مبارزه اسلام و اسلام خواهی را در جامعه پیاده کرده و به آن دست بیابند.
کد خبر: ۱۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶ - 30January 2014

دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است / دستاورد جدید وزارت دفاع در دهه فجر رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار"حسین دهقان" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در حاشیه اولین گردهمایی اعضای شبکه فرهنگی خواهران وزارت دفاع در جمع خبرنگاران درباره دستاوردهای انقلاب، عنوان کرد: فکر میکنم دهه فجر مقطع حساس و نقطه عطفی در تاریخ ماست زیرا سالها پس از مبارزه به این آزادی و استقلال دست پیدا کردیم.

وی افزود: همواره مردم ما علاقهمند بودند که فرامین الهی را در جامعه پیاده کنند از سوی دیگر اکنون آزادی واقعی و اهتمام جدی برای پیگیری احکام اسلامی وجود دارد.

سردار دهقان یاداور شد: اکنون جمهوری اسلامی بهعنوان الگویی در سطح جهانی تبدیل شده است و این در حالیست که مردم سالاری دینی را به طور واقعی در کشور پیاده شده و امروز آزادی را با حدود الهی در کنار هم داریم.

وزیر دفاع در ادامه تاکید کرد: ما روزی نداریم که شاهد دستاورد جدیدی نباشیم و در روز شنبه در آغاز دهه فجر خبری از دستاورد جدید وزارت دفاع را اعلام خواهیم کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار