بازوند:

برنامه های هفته دفاع مقدس به صورت مردمی برگزار شود

استاندار لرستان بر ضرورت اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح عموم مردم تاکید کرد و افزود: باید تلاش شود که مخاطب این برنامه ها مردم و نسل جوان باشند تا زمینه تاثیر گذاری آنها در جامعه فراهم شود.
کد خبر: ۲۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۶ - 17September 2014

برنامه های هفته دفاع مقدس به صورت مردمی برگزار شود

به گزارش  دفاع پرس، هوشنگ بازوند شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس لرستان با تاکید بر ضرورت همکاری همه دستگاههای اجرایی برای برگزاری برنامه های این هفته اظهار داشت: در این راستا همه دستگاههای اجرایی باید از تمام ظرفیتهای خود برای برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس به صورت باشکوه استفاده لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه عنوان کرد: این فرهنگ از یادگارهای حضرت امام(ره) است که باید همواره تبیین وترویج آن در جامعه مدنظر قرار گیرد.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه فرهنگ جهاد و شهادت از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و توفیقات ما در دوران دفاع مقدس با تبیین و ترویج این فرهنگ در کشور ما تحقق پیدا کرد.

بازوند با تاکید بر اینکه در هفته دفاع مقدس این فرهنگ باید پررنگ تر نشان داده شود ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز تنها چیزی که موجب خنثی شدن نقشه ها و توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف علیه ایران شد همین فرهنگ جهاد و شهادت بوده است.

وی با تاکید بر اینکه عاملی که امروز از تهدیدهای ابرقدرتها علیه ایران جلوگیری می کند فرهنگ جهاد و شهادت است افزود: همواره این یادگار ارزشمند امام راحل به نسلهای آینده باید منتقل شود.

استاندار لرستان با تاکید بر انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسلهای جوان و نوجوان کشور بیان داشت: به طور حتم آیندگان در این زمینه ما را مورد سوال قرار خواهند داد که چرا این فرهنگ به آنها انتقال داده نشده است.

بازوند بر ضرورت فعالیت پررنگ دانشگاهها در این زمینه تاکید کرد و گفت: همچنین آموزش و پرررش نیز در این زمینه نقش بسیار تاثیر گذار و موثری دارد چرا که این نهاد ها با قشر گسترده ای از جوانان و نوجوانان سروکار دارند.

وی با بیان اینکه امروز این نسل با تهاجم فرهنگی دشمنان مواجه است تصریح کرد: در این راستا نقش دانشگاهها و همچنین آموزش و پرروش در انتقال فرهنگ جهاد و شهادت و آشنایی این نسل با فداکاری و ایثارگری شهدا، ایثارگران و جانبازان بسیار مهم است.

استاندار لرستان همچنین بر ضرورت اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح عموم مردم تاکید کرد و افزود: باید تلاش شود که مخاطب این برنامه ها مردم و نسل جوان باشند تا زمینه تاثیر گذاری آنها در جامعه فراهم شود.

 

منبع:مهر

نظر شما
پربیننده ها