عضو کمیسیون امنیت ملی در واکنش به اظهارات ضد ایرانی سعودی ها مطرح کرد

صدای شکستن سران سالمند ریاض را می شنویم/اعتراض مجلس به توسعه روابط با سعودی ها

حقیقت پور در واکنش به اظهاران وزیر خارجه عربستان مبنی بر اشغالگر خواندن ایران گفت: عربستان در شرایط بدی قرار گرفته است و صدای شکستن سران سالمند ریاض را می شنویم.
کد خبر: ۳۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵ - 14October 2014

صدای شکستن سران سالمند ریاض را می شنویم/اعتراض مجلس به توسعه روابط با سعودی ها

منصور حقیقت پورعضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس در واکنش  به اظهارات گستاخانه وزیر خارجه عربستان علیه ایران تصریح کرد: عربستان در وضعیت بدی قرار گرفته است و ما صدای شکستن سران سالمند ریاض را می شنویم و این ها باید کم کم فرار کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان این که سران عربستان در لبنان، سوریه، عراق و یمن بازنده هستند، گفت: نتیجه این باخت، فرار از منطقه است، لذا در این شراسط بد، باید نوکری خود را به اربابانشان که آمریکایی ها، رژیم اشغالگر قدس و انگلیس هستند، ثابت کنند.

حقیقت پور با بیان این که از چنین اظهاراتی ناراحت نمی شویم و وزارت خارجه کشورمان باید از کارهای اشتباه خود درس بگیرد، یادآور شد: وقتی سران عربستان به این راحتی به کشور ما تهمت می زنند، دلیلی ندارد معاون وزیر خارجه کشورمان در دربار آنها بنشیند، همچنین وزیر امور خارجه کشورمان در نیویورک با این ها ملاقات کند.

وی ابراز امیدواری کرد که شاهد سقوط مرگبار سعودی ها در عربستان خواهیم بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه تاکید کرد: این ها از اوج قدرت در غرب آسیا، در حال سقوط کردن هستند.

حقیقت پور در واکنش به اظهارات وزیر خارجه یمن که اظهارات وزیر خارجه عربستان را علیه ایران تکرار کرده، گفت: این ادعاها مباحث مهمی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که واکنش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نسبت به این اظهارات گستاخانه چیست، خاطرنشان کرد: در نشستی که با وزیر امورخارجه داشتیم، انتقاد و اعتراض خود نسبت به توسعه روابط با عربستان در این شرایط را بیان کرده ایم و اگر لازم باشد، اعتراض خود را به مقامات مسئول کشورهم اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار