پیام تبریک رییس جمهور به افتخار آفرینان در رقابت های اینچئون

روحانی در پیامی افتخارآفرینی کاروان ورزشی جانبازان و معلولان سرافراز کشورمان در رقابت‌های پارا آسیایی اینچئون را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶ - 25October 2014

پیام تبریک رییس جمهور به افتخار آفرینان در رقابت های اینچئون

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاعرسانی ریاستجمهوری، حجتالاسلام حسن روحانی رئیسجمهور در پیامی افتخارآفرینی کاروان ورزشی جانبازان و معلولان سرافراز کشورمان در رقابتهای پارا آسیایی اینچئون را تبریک گفته و سلامتی و استمرار توفیق همه این عزیزان و سربلندی بیش از پیش ملت بزرگ ایران را در عرصههای بینالمللی از خداوند متعال مسئلت نمود.

متن پیام روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

افتخارآفرینی کاروان ورزشی جانبازان و معلولان سرافراز کشورمان در رقابتهای پارا آسیایی اینچئون و همت والای همه قهرمانان و مدالآوران عزیز را که با سرلوحه قرار دادن روحیه جوانمردی و اخلاق پهلوانی پرچم مقدس جموری اسلامی ایران را بر سکوهای قاره کهن آسیا به اهتزاز در آوردند، میستایم و صمیمانه تبریک میگویم.

موفقیتهای حاصله و کسب مدالهای بیشتر نسبت به دورههای گذشته این رقابتها، نشان از ایمان، استعداد و توانمندی ورزشکاران معلول و جانباز کشور دارد.

بیتردید ادامه برنامهریزی و مدیریت صحیح مسئولان ورزشی و تلاش مربیان محترم، افقهای روشنتری از افتخار و سرافرازی را محقق خواهد ساخت.

اینجانب سلامتی و استمرار توفیق همه این عزیزان و سربلندی بیش از پیش ملت بزرگ ایران را در عرصههای بینالمللی از خداوند متعال مسئلت مینمایم.

حسن روحانی

رئیسجمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار