جلیلی در گفتگو با دفاع پرس مطرح کرد:

تسلیح کرانه باختری برگ برنده فلسطینان در برابر زیاده خواهی‌های رژیم صهیونیستی

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت گفت: هیچ مقاومتی طراحی شده‎تر از مقاومت مسلحانه برای پاسخ جدی به اقدامات فرصت‌طلبانه رژیم صهیونیستی در جهان وجود ندارد و تسلیح کرانه باختری یکی از برگ‌های برنده و استراتژی مفید برای ثبات و ایجاد توازن قدرت در منطقه به‌شمار می‌رود.
کد خبر: ۳۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵ - 28November 2014

تسلیح کرانه باختری برگ برنده فلسطینان در برابر زیاده خواهی‌های رژیم صهیونیستی

اسماعیل جلیلی، عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتوگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با بیان این مطلب که برای مقابله با رژیم صهیونیستی هیچ راهی بالاتر، مهمتر و موثرتر از مقاومت وجود ندارد، گفت: هیچ مقاومتی طراحی شدهتر از مقاومت مسلحانه  برای پاسخ جدی به اقدامات فرصتطلبانه رژیم صهیونیستی در جهان وجود ندارد و استراتژی تسلیح کرانه باختری یکی از برگ های برنده و استراتژی مفید برای ثبات و ایجاد توازن قدرت در منطقه بشمار می رود.

وی در ادامه مواجه کشورهای اسلامی با خود را یکی از سیاستها و سناریوهای قدرتهای استکباری به همراهی رژیم صهیونیستی برشمرد و اظهار داشت: این استراتژی در برهههای گوناگون در طول سالهای گذشته به شکل های مختلف وجود داشت. به گونهای که غرب در گذشته تلاشش این بود که ایران را در مقابل کشورهای اسلامی قرار دهد و در دوره جدید سوریه و عراق را و امروز در تلاش است تا با مدیریت تکفیریها و داعشیها استراتژی اسلامهراسی را در جهان مدیریت کنند تا شاید بتوانند با وجود این گروهکها امنیتی برای رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه بهوجود آورند.

این نماینده مجلس در خانه ملت بیان کرد: غربیها برای ایجاد اسلامهراسی جریانی را در میان مسلمانان ایجاد کردند که از صفر تا صد این جریان یعنی از زایش، بلوغ و بزرگسالی این جریان را بر عکس جریانهای دیگر در جهان که تنها تولید کننده بودند خود بر عهده دارند و در تلاشند تا با اعلائم و نمادهای اسلامی این جریان های خود ساخته را در مقابل کشورهای اسلامی قرار داد تا نگاه کشورهای اسلامی مسلمانان از فلسطین و مسجد القصی منحرف شود.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس خطاب به حاکمان، نهضتها، جنبشهای آزادی بخش مسلمان، گفت: حاکمان و نهضتهای و جنبشهای آزادی بخش و مسلمانان باید مواظب باشند تا در دام استراتژی کشورهای ابرقدرت نیفتند و از فلسطین و قدس منحرف شوند؛ چرا که هدف مسلمانان استکبار ستیزی و صهیونیستستیزی است و نباید این هدف در میان درگیری مسلمانان با این جریانها گم شود.

نمانیده مردم لالی و مسجد سلیمان در خانه ملت با تأکید بر این مطلب که تنها با آگاهیبخشی میتوان چهره واقعی این جریانها را به جهانیان نشان داد، گفت: آگاهیبخشی به معنای این است که امت اسلامی به یک درک واقعی در این خصوص برسند و رسیدن به این درک تنها مربوط به شیعیان و یا اهل تسنن نیست بلکه وظیفه تمامی گروهها و جناحهای اسلامی است تا در زمینه آگاهی بخشی جهت اپفشای چهره واقعی این جریانها به درک مشترک برسند.

جلیلی تصریح کرد: امت اسلامی نباید خود را درگیر این جریانها کنند و هدف تمامی امت اسلامی باید ایجاد ثبات در میان مسلمانان باشد و وظیفه روشنفکران، حاکمان و روشن بینان و متفکران  و افرادی که موثر در کشورهای اسلامی هستند تا با آهی داده و روشن گری این غده چرکین از بدنه امت اسلامی پاک کنند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت با بیان این مطلب که انتفاضه تشکیل نشده تا روزی به پایان برسد، گفت: ایجاد انتفاضه سوم دنباله رو همان انتفاضه یک و دو در گذشته است که در سرزمین اشغالی ایجاد شده است ولی انتفاضه سوم انتفاضهای است که به دوران رشد و تعالی رسیده و باتوجه به این که اقبال مردم به اقداماتی  که مجموعه گردانندگان انجام می دهند و اعتماد جدی که اکنون میان مردم ایجاد شده است لذا با این پشتبان مردمی رژیم صهیونیستی نخواهد توانست علیه این نهضت حرکتی کند این مردم اجازه نخواهند داد تا رژیم صهیونینستی مانعی برای دستیابی انتفاضه به اهداف خود محسوب شود.

جلیلی با اشاره به این که رژیم صهیونیستی از عدم برابری طرف مقابل در زمینه تسلیحات نظامی، احساس قدرت میکند، گفت: اگر کرانه باختری تسلیح شوند باعث خواهد شد تا برابری قدرت تسلیحات و نظامی در منطقه حاکم شود و رژیم صهیونیستی که امروز متوجه شده که در برابر هر اقدام متجاوزگرانه از سوی آنها پاسخ قاطع و دندان شکن از سوی مقاومت مغلوب خواهند شد و تاکنون نیز ضررهای مهلک از سوی مقاومت بر رژیم صهیونیستی وارد شدهاست.

وی در خاتمه اظهار داشت: تسلیح کردن کرانه باختری برگ برندهای در اختیار فلسطیان در برابر زیاده خواهیهای رژیم صهیونیستی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار