معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر؛

22 تن داروی ارسالی به عراق از فرودگاه نجف ترخیص شد

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: به مناسبت اربعین حسینی 22 تن دارو و تجهیزات ارسالی به عراق به مناسبت اربعین حسینی از فرودگاه نجف ترخیص شد.
کد خبر: ۳۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹ - 03December 2014

22 تن داروی ارسالی به عراق از فرودگاه نجف ترخیص شد

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس علی حیدری معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلالاحمر از ترخیص دارو و تجهیزات ارسالی به عراق از فرودگاه نجف خبر داد.

حیدری افزود: این داروها و تجهیزات که حدود ۲۲ تن است، صبح امروز و با همت نمایندگی مرکز پزشکی حج و زیارت در عراق و مسئول تیم ویژه اربعین از فرودگاه نجف ترخیص شد.

وی درباره تقسیم این داروها گفت: این دارو و تجهیزات بین ۳ گروه درمانی یعنی گروه چادر جمعیت هلالاحمر ایران و عتبه حسینی(ع)، چادر جمعیت هلالاحمر ایران و هلال احمر عراق و چادرهای بینراهی تقسیم و تحویل خواهد شد.

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه چادرهای بینراهی هلالاحمر از روز یکشنبه عملا فعالیت خود را آغاز میکنند، اظهار کرد: در این ۸ چادر که در مسیر نجف به کربلا و به فواصل مشخص برپا میشود، علاوه بر پزشک آقا و خانم، پرستار، امدادگر، تکنسینهای اورژانس هم حضور داشته و به همه زائران حسینی ارائه خدمت میکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار