آغاز فراخوان مقالات دومین کنگره بین‌المللی ۱۷ هزار شهید ترور

دبیرخانه دومین کنگره بین المللی ۱۷ هزار شهید ترور کشور با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز فراخوان دریافت مقالات این کنگره خبر داد.
کد خبر: ۴۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲ - 01March 2015

آغاز فراخوان مقالات دومین کنگره بین‌المللی ۱۷ هزار شهید ترور

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس دبیرخانه این کنگره بین المللی از عموم پژوهشگران، کارشناسان و علاقمندان دعوت کرده است تا مقالات خود را در پنج محور گفتمان انقلاب اسلامی ایران و شکلگیری تروریسم علیه آن در سطوح سهگانه ملی، منطقهای و بینالمللی، تروریسم دولتی علیه جمهوری اسلامی ایران، رژیمهای بینالمللی و مواجهه با تروریسم علیه جمهوری اسلامی ایران، جمهوری اسلامی ایران در بستر تحولات تروریسم تکفیری در سطح منطقهای و بررسی جنایت علیه بشریت در کارنامه فعالیت گروههای تروریستی در جمهوری اسلامی ایران ارائه نمایند.

مهلت ارسال مقالات تا ۱۵ تیر ماه ۱۳۹۴ و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده موضوعات تفضیلی مقالات می توانند به نشانی الکترونیکی www.۱۷۰۰۰.ir مراجعه کنند.

در نخستین کنگره ملی ۱۷۰۰۰ شهید ترور که سال گذشته برگزار شد بیش از ۲۹۰ مقاله به بخش علمی ارسال شد که از این تعداد ۱۵۰ اثر به بخش داوری راه یافت و ۱۰ مقاله به عنوان آثار برگزیده انتخاب گردید.

دومین کنگره بین المللی ۱۷۰۰۰ شهید ترور همزمان با روز ملی مبارزه با تروریسم در ۹ شهریور ماه سال ۱۳۹۴ و با حضور مسئولان عالی رتبه کشوری و لشکری، جمعی از شخصیت های سیاسی و علمی بین المللی، خانواده های شهدای ترور کشور و منطقه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار