حسام الدین آشنا:

همکاری دستگاه ها موجب تعمیق فرهنگ استقامت خواهد شد

نماینده رئیس جمهور در ستاد مرکزی راهیان نور گفت: همکاری دستگاه های مرتبط به خصوص بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران موجب تعمیق و گسترش فرهنگ استقامت خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲ - 04March 2015

همکاری دستگاه ها موجب تعمیق فرهنگ استقامت خواهد شد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حسام الدین آشنا نماینده رییس جمهور در ستاد مرکزی راهیان نور در مراسم دیدار مسوولان و دست اندرکاران ستاد مرکزی راهیان نور با رئیس جمهور گفت: در این ایام که در سوگ فاطمه(س) نشتسه ایم یاد همه رزمندگان 8 سال دفاع مقدس را گرامی می داریم.

وی با اشاره به حضور رییس جمهور در میان دست اندرکاران و مسئولان راهیان نور گفت: حاضران جمعی از برگزیدگان جبهه و جهادند که در اجرای شکوهمندترین و راهبردی ترین حرکت فرهنگی کشور نقش دارند.

آشنا تصریح کرد: اینان داوطلبانی از سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی، هلال احمرو همه دستگاه های مرتبط هستند که گرد هم آمده اند تا امکانات و تسهیلات کوچ عارفانه و عاشقانه مردم را به مناطق عملیاتی  دفاع مقدس فراهم آورند.

نماینده رییس جمهور در ستاد مرکزی راهیان نور این ستاد را نمونه ای از تبدیل ناممکن ها با کمترین امکانات به ممکن ها توصیف کرد و بیان داشت: ستاد مرکزی راهیان نور با بهره گیری از فرهنگ دفاع مقدس و با دعوتی همدلانه از اهالی مدرسه، حوزه و دانشگاه و کاسبان و کارگران، پدران و مادران از خانه ها فرا خوانده و آنها را با امنیت تا منطقه صفر مرزی برده تا روایت عاشقی و مهجوری رزمندگان و شهدا را زمزمه کنند.

وی در پایان با ابراز امیدواری از همکاری دستگاه های مرتبط به خصوص بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطر نشان کرد: این همکاری ها موجب تعمیق و گسترش فرهنگ استقامت خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار