سردار باقرزاده خبر داد؛

مازندران و گلستان میزبان پیکرهای 43 شهید غواص و خط شکن

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) 30شهید غواص و خط شکن لشکر 25 کربلای مازندران و 13 شهید استان گلستان تشییع و تدفین خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵ - 15July 2015

مازندران و گلستان میزبان پیکرهای 43 شهید غواص و خط شکن

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیش از ظهر امروز در جلسه هئیت امنای باغ موزه دفاع مقدس و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران که در سالن شماره  یک استانداری برگزار شد، گفت: در آستانه شهادت امام جعفر صادق(ع) مازندران و گلستان به استقبال 43 شهید خط شکن و غواص لشکر25 کربلا می رود.

وی از چگونگی حضور شهدا در استان مازندران گفت و افزود: شهدا از غرب استان وارد استان خواهند شد و در شهرهای مختلف مورد استقبال مردم قرار می گیرند.

سردار باقرزاده گفت: 13 شهید مربوط به استان گلستان پس از عبور از شهرهای شرق مازندران به گلستان می رسند و در شهرهای مختلف این استان مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه از مجموع 30 شهید متعلق به مازندران، 22 شهید گمنام و 8 شهید شناسایی شدند، تصریح کرد: در اطلاع رسانی به خانواده های شهدا ملاحظات عاطفی در نظر می گیریم که با مشکلی روبرو نشویم.

وی ادامه داد: در این رابطه ستاد استقبال و تکریم از شهدای غواص و خط شکن لشکر 25 کربلا زیر نظر سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران تشکیل شده و با مدیریت وی این استقبال انجام خواهد شد.

سردار باقرزاده در ادامه با اشاره به اینکه این ستاد متشکل از چند کمیته محوری اجرایی، خدمات عمومی رفاهی، رسانه ای، تبلیغات میدانی و آفرینش های هنری و می باشد، بیان کرد: این سازماندهی به خاطر این است که ما از برکات حضور شهدا بیشترین استفاده را داشته باشیم و این کار الگویی برای کشور بشود.

وی عنوان کرد: با توجه به حضور باشور و شعور حوانان در تشییع شهدای غواص در شبکه های اجتماعی، احساس شد که  مازندران یک قابلیت عظیمی دارد و ما باید از همه ی ظرفیت ها استفاده کنیم و اشتیاقی که مردم نشان دادند باعث شد که ما شبیه آن چیزی که در تهران انجام دادیم در استان پیاده کنیم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: مراسم شب وداع با شهدا در یک مقیاس استانی در عرصه فاو باغ موزه دفاع مقدس مازندران طراحی شده و پیش بینی می شود بیش از 50 هزار نفر از سراسر استان در این مراسم معنوی شرکت کنند.

سردار باقرزاده خواستار طراحی و ساخت المان با موضوع شهدای غواص در میادین شهرهای مازندران توسط شهرداری های مازندران شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار