"مقر 49" مخفیگاه فوق سِری سرکرده منافقین + تصاویر

مقر و مخفیگاه فوق سری سرکرده گروهک تروریستی منافقین به نام مقر ۴۹ در 20 متری زیر زمین قرار دارد که این مخفیگاه ضد بمب و همه درهای فولادی آن با سیستم الکترونیکی باز و بسته می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴ - 22January 2014

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از جوان آن لاین، قرارگاه اشرف که از سال ۱۳۶۵محل حضور و طرحریزیهای عملیاتی تروریستی منافقین علیه ملت ایران بود، تا شهریور۱۳۹۲در دست گروهک منافقین به سرکردگی مسعود رجوی بود.

این قرارگاه از بخشهای مختلفی چون، مراکز فرماندهی، سالنهای نشست، یگانهای استقرار نظامی، گورستان مروارید، زندانها و شکنجهگاهها، سولههای تدارکات، زاغههای مهمات، قرار گاه تبلیغات، ستاد داخله و آسایشگاهها و تعمیرگاههای خودروهای سبک و سنگین تشکیل میشد که افراد، تنها میتوانستند در یگانهای خود تردد کنند و خاکریزها و سیم خاردارهای نصب شده در هر یگان نیروهای یگانهای مختلف را از یکدیگر جدا کرده بود و هیچ کس حق ورود به یگان دیگر را نداشت.

مقر و مخفیگاه فوق سری سرکرده فرقه مجاهدین (گروهک تروریستی منافقین) به نام مقر۴۹ در 20 متری زیر زمین قرار دارد که این مخفیگاه ضد بمب و همه درهای فولادی آن با سیستم الکترونیکی باز و بسته میشود. ورودی این مخفیگاه شش درِ تو در تو و کاملاً زرهی و سپس اتاقها و سالنهای مختلفی قرار دارد.

خبرها حاکی از این است که مسعود رجوی پس از حمله آمریکا به عراق و سقوط صدام، سالهای سال در این مخفیگاه زندگی میکرده و دستور عملیاتهای تروریستی را از این مخفیگاه به نیروهای خود صادر میکرده است.

یکی از عکاسان ایرنا عکسهایی از داخل این مقر منتشر کرده است که در زیر میبینید.

نظر شما
پربیننده ها