اقامه نماز اول وقت در مساجد از بهترین اعمال عبادی است

فرماندار املش گفت: اقامه نماز اول وقت در مساجد از بهترین اعمال عبادی است که می تواند جامعه و خانواده ها را از بسیاری از مشکلات و آفات و آسیب ها در امان نگه دارد.
کد خبر: ۱۰۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹ - 18September 2016

اقامه نماز اول وقت در مساجد از بهترین اعمال عبادی است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، یونس محمودی فرماندار املش دیروز در نشست طرح منهاج شهرستان املش که با حضور کسبه و بازاریان شهرستان املش در فرمانداری شهرستان برگزار شد گفت: اقامه نماز اول وقت آن هم به جماعت در مساجد از بهترین اعمال عبادی است که می تواند جامعه و خانواده ها را از بسیاری از مشکلات و آفات و آسیب ها و قشر نوجوان و جوانان جامعه ما را در برابر تهاجم فرهنگی و معضلات اجتماعی در امان نگه دارد.

فرماندار املش گفت: ۹۰ درصد از مجموع ۴۰ اداره و نهاد انقلابی مستقر در این شهرستان از فضای نمازخانه برخوردارند و نماز ظهر و عصر در ده درصد از ادارات این شهرستان به جماعت برگزار می شود.

محمودی در ادامه اضافه کرد: از مجموع ۱۳۰ مسجد این شهرستان در ۲۵ مسجد نماز جماعت برگزار می شود که ۱۵ مسجد در داخل شهرهای املش و رانکوه و بقیه در مساجد روستایی اقامه می شود و از مجموع ۲۵ روحانی مستقر در این شهرستان ۲۲ روحانی بومی و ۳ روحانی هم غیربومی اند که در قالب طرح هجرت از دفتر تبلیغات اسلامی قم اعزام شده اند.

در ادامه اسماعیل درویش معاون فرماندار املش و دبیر ستاد اقامه نماز این شهرستان در گزارشی به برگزاری ۱۴ نشست با عنوان خانواده مطهر و با موضوع گفتمان نمازشناسی اشاره کرد و گفت: این نشست ها در سال تحصیلی گذشته در کانون فرهنگی تربیتی معصومیه و مدارس مختلف و پرجمعیت شهرستان املش همراه با اقامه نماز جماعت و پاسخ به سؤالات دانش آموزان و برگزاری مسابقه و اهداء جایزه برگزار شد.

درویش در پایان یادآور شد: شهرستان املش در اجرای طرح منادیان گلبانگ محمدی با اقامه اذان و برگزاری نماز جماعت در پارک ها و مناطق تفریحی گردشگری این شهرستان رتبه اول استان را در اجرای این طرح از آن خود کرده است.

منبع:ایکنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار