ثبت نام طرح "جهاد رسانه‌ای شهید رهبر" آغاز شد

اجرای طرح ثبت‌نام خبرنگاران خادم شهدا تحت عنوان "جهاد رسانه‌ای شهید رهبر" در راهیان نور جنوب آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸ - 31January 2014

ثبت نام طرح

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، احمد رحیمیزاده مسئول روابط عمومی و امور بینالملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور از اجرای طرح خبرنگاران خادم شهدا تحت عنوان "جهاد رسانهای شهید رهبر" در راهیان نور جنوب امسال خبر داد و گفت: این طرح با حمایت و نظارت ستاد مرکزی راهیان نور کشور در یادمانهای دفاع مقدس جنوب کشور فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی در بیان فعالیت طرح "جهاد رسانهای شهید رهبر" یادآور شد: علاقهمندان بعد از نام نویسی، انتخاب و اتمام دوره آموزشی کوتاهمدت در پادگان شهید محمودوند اهواز، در چهار دوره به صورت متمرکز به همراه دیگر خادمان شبکه مرکزی خادمین شهدا به یادمانهای دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

مسئول روابط عمومی و امور بینالملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور بیان داشت: از تمامی کسانی که با فنون اولیه خبرنگاری از جمله اصول خبرنویسی، مصاحبه، گزارشگری، نگارش خبر، ویراستاری و تصویریرداری آشنایی دارند، دعوت به نامنویسی و فعالیت در این عرصه میکنیم.

وی افزود: علاقهمندان میتوانند تا پایان روز ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ با مراجعه به سامانه مرکزی خادمین به آدرس khademalshohada. ir و در بخش تخصصی عنوان "جهاد رسانهای شهید رهبر" یا سامانه ارتباط پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱۴ و تلفن تماس ۳۸۳۴۱۷۴-۰۶۱۱ مراجعه و ثبت نام کنند.

نظر شما
پربیننده ها