فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

استان سمنان تا کنون 36 شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است

فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: استان سمنان تاکنون 36 شهید مدافع حرم از جمله پاسداران، بسیجیان و برادران لشگر فاطمیون در دفاع از حریم ولایت در سوریه و عراق تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
کد خبر: ۱۰۵۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲ - 26September 2016
استان سمنان تا کنون 36 شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده استبه گزارش دفاع پرس از سمنان، سید مرتضی قاسم زاده فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان در حاشیه افتتاح ساختمان گردان پیاده علی ابن ابیطالب شهرستان سرخه ، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: در استان سمنان تاکنون 36 شهید مدافع حرم از جمله پاسداران، بسیجیان و برادران لشگر فاطمیون در دفاع از حریم ولایت در سوریه و عراق تقدیم انقلاب اسلامی کرده ایم که به همین مناسبت امروز مورخ 4 مهرماه مراسم یادواره این عزیزان در تیپ برگزار می شود.

وی افزود: تعامل بسیار خوب و بالایی که بین مجموعه گردان و سازمان ها و نهادهای سطح شهرستان سرخه به وجود آمده یکی از رمزهای موفقیت و پیشرفت این گردان می باشد.

فرمانده تیپ 12 قائم با اشاره به وظایف گردان های امام حسین(ع) بیان داشت: این گردان ها دارای نیروهای آموزش دیده، ورزیده و آماده به کار هستند که در تمام مأموریت ها از جمله حوادث غیرمترقبه و دفاعی با امکانات خود در خدمت به مردم و در راستای همکاری با سایر ارگان ها عمل می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار