دبیر ستاد مرکزی راهیان نور:

مدل مدیریتی جوانان در دوران دفاع مقدس نیاز امروز کشور است

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: پیشرفت های امروز کشور مرهون درخشش های جوانان در آن دوران است، امروز کشور برای توسعه نیازمند بهره گیری از مدل دفاع مقدس و مدل مدیریتی جوانان است.
کد خبر: ۱۰۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ - 25September 2016
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار «نادر ادیبی» صبح امروز در نشست صمیمی رؤسا و اعضاء ستاد راهیان نور، معاونت روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و خبرگزاری دفاع مقدس، با اشاره به اینکه رمز پیروزی مردم ایران در دفاع مقدس اتکا به توانمندی های داخلی و داشتن روحیه حریت و آزادگی بود، اظهار داشت: با دست های خالی در برابر تمام دنیا ایستادیم و این جز با مجاهدت ملت ایران و رزمندگان و توکل بر خدا و خواستن به دست نیامد.
 
وی ادامه داد: با تمام محدودیت هایی که در جنگ داشتیم، ابتکارات بزرگی در جنگ رقم خورد و مردم گام های بلندی را برای پیروزی برداشتند. یقینا معجزه ایمان مظهر ظهور تاکتیک های نظامی شد تا سخت ترین خطوط دفاعی دشمن در عملیات های ما شکسته شود.
 
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با بیان اینکه صدام و ارتشش حتی فکر شکسته شدن خط دفاعی خود را نمی کردند، اظهار داشت: شاید این تفکر آنها چندان دور از تصور نباشد، چرا که خطوط دفاعی آنها بسیار مستحکم‌تر از خطوط دفاعی در جنگ جهانی دوم بود.
 
وی ادامه داد: ما در دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان اعتماد کردیم و همین باعث شد تا در جنگ نتایج مثبتی به دست بیاید. آمار حکایت گر آن است که حضور جوانان و نوجوانان منشأ خیر و برکت شد و ما می توانیم با نگاه به این دوران گام های بعدی برای تحقق اهداف انقلاب را مستحکم تر برداریم.
 
سردار ادیبی با تاکید بر اینکه هیچ کشوری بدون الگو و روحیه حماسی نمی تواند پیشرفت کند، خاطرنشان کرد: پیشرفت های امروز کشور مرهون درخشش های جوانان در آن دوران است. فضای معنوی در دفاع مقدس شکل گرفت و در جامعه گسترش یافت و خوشبختانه این فضا با بهره گیری از مدل دفاع مقدس و مدل مدیریتی جوانان هر روز در جامعه بیش از پیش پیشرفت می کند.
 
وی با تاکید بر اینکه باید استحکام نیروهای مسلح با بهره گیری از الگوهای نیروهای مسلح مورد توجه قرار گیرد، گفت: شهدا و سیره اخلاقیشان باید در عمق وجود مردم بنشیند تا مردم با حقایق و رخدادهای جنگ آشنا شوند؛ در این راه با بهره گیری از ظرفیت رسانه می توان شخصیت های حاضر در دفاع مقدس را توصیف کرد و جایگاه شهدا در جامعه را زنده نگاه داشت.
 
سردار ادیبی ادامه داد: هم اکنون از نظر استعداد مدیریتی و نیروی انسانی در کشور تحولات چشمگیری ایجاد شده و کمبودهای قبل در کشور وجود ندارد که همین موضوع باعث می شود تا ما هیچ گونه نگرانی در مورد آینده نداشته باشیم و از هجمه هایی که از سمت دشمن به سمت ما می آید ترسی به دل راه ندهیم. با استعداد موجود در کشور می توانیم در مقابل هر گونه تهدید در کشور بایستیم.
 
وی با بیان اینکه در عملیات ها مسئولان همیشه در سخت ترین شرایط کنار بچه ها بودند از شهید «دستواره» فرمانده لشکر 27 و سردار «امینی» فرمانده گردان مسلم یاد کرد.
 
این یادگار دفاع مقدس با ذکر خاطراتی از عملیات خیبر و حماسه آفرینی رزمندگان اسلام  اظهار داشت: باید ایمان داشته باشیم که موفقیت صرف تکنولوژی و تجهیزات حاصل نمی شود.
 
انتهای پیام/321
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار