سخنگوی جنبش انصارالله:

ملت «یمن» به مقابله و رویارویی با جنایت‌کاران ادامه می‌دهند

«محمد عبدالسلام» امروز (یکشنبه) با محکوم کردن حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی به خانه شهروندی در استان «اب» واقع در مرکز یمن که 8 تن از اعضای خانواده کشته شدند، گفت: ملت یمن همچنان به مقابله و رویارویی با جنایت‌‌کاران ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴ - 25September 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی جنبش انصارالله در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: ائتلاف سعودی یکی پس از دیگر مرتکب جنایت می شود و حملات شب گذشته جنگنده های این ائتلاف به خانه ای در منطقه «مفرق جبله» در استان «اب» و شهید شدن هشت تن و زخمی شدن شماری دیگر آن هم در منطقه ای که از کانون درگیری ها بسیار فاصله دارد، دلیل روشنی بر خوی خون طلبی نظامیان ائتلاف سعودی و قدرت های مستکبر است.
 
عبد السلام افزود: قدرت های مستکبر و سازمان های جهانی، ائتلاف سعودی را به لحاظ سیاسی، مطبوعاتی و تجهیزات و سلاح تامین می کنند تا این جنگ را برای سیطره بر یمن، به زانو در آوردن و قیومیت بر آن ادامه دهند.
 
سخنگوی جنبش انصارالله ضمن آنکه قدرت های متجاوز را مسئول کامل همه جنایت ها و محاصره تحمیل شده بر ملت یمن دانست، تاکید کرد: ملت یمن همچنان به نبرد قانونی و مشروع خود در مقابله با جنایت کاران عصر ادامه می دهد و ایمان دارند که این ظالمان و مزدوران آنها به کمک خداوند از بین خواهند رفت.
 
بر اساس این گزارش، در جریان حمله جنگنده های سعودی به خانه یکی از شهروندان یمنی در استان اب، 17 تن کشته و زخمی شدند.
 
هواپیماهای عربستانی روز گذشته نیز 16 بار مناطق مختلف استان اب را به طرز وحشیانه ای بمباران کردند.
 
یک سال و نیم از حمله همه جانبه عربستان و ائتلافش به یمن می گذرد. در این مدت نه تنها عربستان نتوانسته به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد، بلکه خسارت های انسانی، مالی و نظامی بسیاری متحمل نیز شده است.
 
بنا بر آماری که منابع یمنی اعلام کردند حدود 10 هزار نفر در این حملات کشته و حدود 30 هزار نفر نیز زخمی شده اند.
 
منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار