تحولات سوریه؛

بمباران مواضع داعش در دیرالزور/ حمله تکفیری‌ها در حومه شمالی حمص خنثی شد

حمله گروه تروریستی داعش به مسیر حمص-سلمیه توسط ارتش سوریه خنثی شد. جنگنده‌های سوری و روسی نیز مواضع این گروه تروریستی را در دیرالزور بمباران کردند.
کد خبر: ۱۰۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ - 26September 2016
به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، یگانی از ارتش و نیروهای مسلح سوریه مانع نفوذ و تجاوز تروریست‌های داعش به یکی از مراکز نظامی نیروهای سوری در حومه شمالی حمص شدند.

در همین خصوص یک منبع نظامی در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اظهار داشت: نیروهای ارتش سوریه طی ساعات گذشته با عناصر تروریستی داعش که قصد نفوذ به یکی از مراکز نظامی نیروهای سوری در اطراف روستای «القنیطرات» که در مسیر حمص - سلیمه واقع شده‌است، درگیر شدند. 

این منبع در ادامه افزود: ارتش سوریه در این عملیات خسارت مالی و جانی به داعش وارد کرد؛ به‌طوری که یک دستگاه خودروی نظامی این گروه منهدم شد و شش تن از عناصر تروریستی داعش به هلاکت رسیدند.

 خبر دیگر اینکه یگان‌هایی از ارتش سوریه روز گذشته با پشتیبانی جنگنده‌های نیروی هوایی شماری از تروریست‌های داعش و جبهه‌النصره را طی عملیاتی در محور تحرکاتی و محل تجمع آنها در حومه شرقی و شمالی حمص از پای در آوردند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین استحکامات و تجهیزات نظامی تروریست‌های جبهه‌النصره و گروهک‌های تروریستی وابسته به آنها را در کوی «درعا المحطة» منهدم کردند.

در همین خصوص یک منبع نظامی به سانا گفت: یگانی از ارتش سوریه صبح امروز محل استقرار خودروهای نظامی تروریست‌ها را در جنوب غرب کوی درعا المحطة هدف قرار دادند؛ که در این حمله تعدادی از خودروهای نظامی تروریست‌ها منهدم شد و شماری از عناصر آنها نیز به هلاکت رسیدند.  

نیروهای ارتش سوریه همچنین 2 مخفیگاه تروریست‌های داعش را روز گذشته در کوی «الکرک» «درعا البلد» منهدم کردند و شماری از عناصر آنها را از پای در آوردند.
 
انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار