دکتر مختاری:

شکست‌ حصر آبادان در عملیات ثامن الائمه (ع)، نقطه عطف قوت و قدرت و صلابت ایران عزیزمان

دکتر مختاری نماینده مردم غیور آبادان در حاشیه نمایشگاه دفاع مقدس که به همت جمعیت فرزندان شاهدوایثارگر نواندیش خدمتگزار برگزار گردیده حضور همچین نهادهایی را موجب دلگرمی و مباهات خانواده شهدا و ایثارگران دانست که همواره سعی در زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا دارند را باید قدردان بود.
کد خبر: ۱۰۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷ - 26September 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، به همت جمعیت فرزندان شاهدوایثارگر نواندیش خدمتگزار نمایشگاهی با موضوعیت هفته دفاع مقدس در مجلس شورای اسلامی برگزارگردید.
در حاشیه این نمایشگاه دکتر مختاری نماینده مردم غیور آبادان در مصاحبه با خبرنگار همسو در پاسخ به سوال نقش حمایتی نمایندگان از سازمانهای مردم نهاد ابراز داشت؛ حلقه ارتباط بین دولت و مردم در سازمانهای مردم نهاد تعریف می شود و باید بتوانیم اعتماد مردم را نسبت به ایفای نقش جلب کنیم و اگر چنین شود مردم بهترین بازو برای دولت و مردم هستند.
وی در ادامه به مناسبت فرارسیدن سالروز شکست حصر آبادان؛ شکست حصر آبادان در عملیات ثامن الائمه (ع) ، نقطه عطف قوت و قدرت و صلابت میهن عزیزمان یاد کرد و خاطر نشان کرد تا کنون هیچ مشکلی مثل جنگ تحمیلی بر سر راه جمهوری اسلامی ایران وجود نداشته است و مسائل و مشکلاتی که امروزه وجود دارد به هیچ عنوان سخت تر از جنگ نیست و ما با اراده ملی و همدلی و همرنگی می توانیم در تحقق آرمانها و اصول نظام موثر باشیم.

 
منبع: جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار