معاون فرماندار نور خبر داد؛

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان نور

معاون فرماندار شهرستان نور گفت: همایش راهپیمایی خانوادگی همزمان با سراسر استان در روز جمعه نهم مهرماه در شهرستان نور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲ - 27September 2016

به گزارش دفاع پرس از استان مازندران، سعید یزدانی معاون فرماندار شهرستان نور صبح امروز در جلسه هماهنگی همایش سراسری پیاده‌ روی خانوادگی که قرار است روز جمعه هفته جاری نهم مهر ماه به مناسبت پاسداشت هفته دفاع مقدس، شهدای منا، هفته ناجا و هفته ورزش برگزار شود، اظهار کرد: تاریخ انقلاب اسلامی ایران، ایام خوب و خوش زیادی دارد که از جمله آن ایام خاطره‌انگیز  8 ساله دفاع مقدس است.

وی افزود: جنگ در هیچ جا قابل ستایش نیست اما دفاع مقدس همواره قابل ستایش بوده و پاسداشت آن بر همه ما و آیندگان لازم و ضروری است.

معاون فرماندار نور تصریح کرد: دوران دفاع مقدس، مظهر همبستگی، انسجام و وحدت بود و این همبستگی در همه جا و حتی تشییع پیکر شهدا مشاهده می‌شد.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ایثار، از خود گذشتگی، عشق، محبت و... در همه افراد تبلور یافت و موج می‌زد، یادآور شد: اما امروز در جامعه بدون جنگ و دفاع، برخی برای پست، مسئولیت و قدرت می‌جنگند و ارزش‌ها کم رنگ شد.

یزدانی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس برای حفظ جان همرزمان و برای عبور از میدان مین، رزمندگان برای خوابیدن روی مین و عبور دیگر رزمندگان داوطلب می‌شدند و از هم سبقت می‌گرفتند اما امروز برای رسیدن به پست مقام از روی هم عبور می‌کنیم.

معاون فرماندار نور ادامه داد: پاسداشت هفته دفاع مقدس، پاسداشت ارزش‌ها است و حضور مسئولان در برنامه‌های این هفته ضروری بوده و در واقع انجام وظیفه و ادای دین است.

وی افزود: به همین منظور و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا، هفته ناجا و هفته ورزش، همایش راهپیمایی خانوادگی همزمان با سراسر استان در روز جمعه نهم مهرماه برگزار می‌شود که برای حضور اقشار مختلف مردم نیازمند اطلاع‌رسانی و آگاهی عمومی است.

یزدانی شهرداری‌ها، اداره ورزش و جوانان، سپاه، فرماندهی انتظامی و دیگر دستگاه‌های مجری و متولی را موظف به اطلاع‌رسانی عمومی با نصب بنر، ارسال پیام کوتاه، پخش تراکت و ... کرد تا حضور مردم در راهپیمایی خانوادگی که موجب شور و نشاط و همبستگی است، افزایش یابد.

وی از پلیس راهور خواست تا تمهیدات ترافیکی در مسیر راهپیمایی « از میدان امام رضا(ع) تا خیابان جنب سپاه (چهارشنبه بازار) را اندیشیده و نیروی انتظامی نیز امنیت لازم را برقرار کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار