برگزاری مسابقه تیراندازی رزمندگان و پیشکسوتان نیروهای مسلح در سمنان

مسابقه تیراندازی رزمندگان و پیشکسوتان نیروهای مسلح، بسیج و جهاد در پادگان شهید حیدری در جزین برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ - 27September 2016
مسابقه تیراندازی رزمندگان و پیشکسوتان نیروهای مسلح سمنانبه گزارش دفاع پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس از مسئولین پادگان حیدری درجزین جهت همکاری در برگزاری مسابقه تیراندازی رزمندگان و پیشکسوتان هفته دفاع مقدس تشکر کرد.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه باید ارزش های دفاع مقدس در جامعه زنده نگه داشته شود چرا که امنیت، آرامش و اقتدار جامعه امروزی را مرهون خون شهدا هستیم، ابراز داشت: حضور پرشور مردم در آئین و مراسم ویژه هفته دفاع مقدس می تواند تجدید پیمانی با آرمان های شهدای گرانقدر باشد.

وی اظهار داشت: نیروهای مردمی و ارتش و همچنین نیروهای نظامی در دوران دفاع مقدس جهت حفظ مرزهای ایران اسلامی نقش مهمی را بر عهده داشتند.

سلامی گفت: جمع آوری آثار و اسناد رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس جهت تدوین و مستند سازی آنها و انتقال به نسل جوان برای زنده نگه داشتن ارزش های دفاع مقدس بسیار موثر می باشد و باید تلاش بیشتری جهت جمع آوری این نهضت مهم امروزی داشته باشیم.

وی با بیان این نکته که هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است برای روایت آن دوران به عموم مردم خصوصا نسل جوان، بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که مدت های طولانی ملت ما میتواند از آن استفاده کند و بهره ببرد.

سلامی از تمامی دستگاه های اجرایی به ویژه جوانان جهت برپا داشتن برنامه های دفاع مقدس تشکر کرد و عنوان کرد: انشااله سال آینده شاهد تلاش بیشتری در برگزاری مراسمات هفته دفاع مقدس در سراسر استان باشیم.

در پایان به 8 نفر از برگزیدگان مسابقه تیراندازی هدیه و و لوح تقدیر به رسم یادبود اهدا شد.

انتهایی پیام/
نظر شما
پربیننده ها