نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

کشاورزان رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد‌ کشاورزی، کشاورزان را رزمندگان خط مقدم جبهه اقتصادی امروز دانست و گفت: شهیدان با رفتار جهادی خود توانستند، سبب پیروزی هشت سال جنگ تحمیلی شوند.
کد خبر: ۱۰۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸ - 28September 2016

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، آیت الله حاج شیخ حسن عالمی در  بیست و هشتمین گردهمایی سنگرسازان بی‌سنگر و چهاردهمین یادواره 75 شهید وزارت جهاد کشاورزی استان مرکزی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه،اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توسعه آن در جامعه و همچنین، آشنایی نسل های بعدی کشور با تاریخ هشت سال جنگ تحمیلی به طور قطع می تواند، کشوری مقاوم و همیشه پیروز در برابر دشمنان بسازد.

وی افزود: شهید،تنها محدود به یک زمان و عصر خاص نیست، بلکه الگویی با بصیرت برای تمامی دوران است که با مراجعه به آن می توان به معرفت های دینی و اخلاقی دست یافت.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، تصریح کرد: همواره آیات بسیاری در قرآن کریم به جایگاه بلند شهید و مقام رفیع شهادت اشاره دارد.

آیت الله عالمی با اشاره به انتقال مفاهیم ایثار و شهادت به جوانان در جامعه، خاطرنشان کرد: شهداء، در واقع گنج های گران بهای کشور هستند که انتقال ارزش ها و آرمان های آنان به نسل های بعدی می تواند، خنثی سازی توطئه های دشمنان را ممکن شود.

وی ادامه داد: یکی از تکالیف مهم برای نسل پس از جنگ، تجلیل از مجاهدت های ایثارگران و جانبازان و همینطور برگزاری یادمان های شهداء است که در این حوزه، نیروهای جهادی باید با تلاشی مجدانه در این مسیر وارد شوند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی،گفت: 75 شهید جهاد استان مرکزی  می توانند، همچون چراغ راهی، روشنگر مسیر جهادگران استان باشند و آنها می توانند، برای پیشبرد اهدافشان به وجود مقدس و پاک این ارواح طیبه اقتدا کنند.

آیت الله عالمی با اشاره به انجام کارهای جهادی به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی،خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در ارتباط با کار جهادی می فرمایند، هرکجا که کارها با فرهنگ جهادی آغاز شود، در نهایت به نتیجه مطلوب دست خواهد یافت و در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز، ما باید با الگوپذیری از شهدا، با فرهنگ جهادی وارد میدان مبارزه‌ی اقتصادی شده و سبب تحقق اقتصاد مقاومتی شویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقات خوب برای استان مرکزی، دستیابی رتبه‌ی نخست در بخش کشاورزی بود که این همان حرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار