مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی مازندران مطرح کرد؛

ضرورت شناخت مردم نسبت به وصیت نامه و زندگی نامه شهدا/ دشمن جرأت کوچک‌ترین تعرض و تهدیدی را ندارد

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران با اشاره به اینکه براساس بیانات رهبر معظم انقلاب، نباید وصیت‌نامه و زندگینامه شهدا فراموش شود، گفت: همه مردم با شناخت سیره شهدا می‌توانند شناخت بیشتری نسبت به آنها پیدا کنند.
کد خبر: ۱۰۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ - 28September 2016

ضرورت شناخت مردم نسبت به وصیت نامه و زندگی نامه شهدابه گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام حسین نجفی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران  شب گذشته در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در روستای اناردین بخش گهرباران شهرستان میاندورود که با حضور پرشور مردم و بسیجیان در مسجد این روستا برگزار شد، با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‌های این دوره پر افتخار انقلاب اسلامی به نسل جوان است، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های ملت انقلابی ایران در دفاع از کیان اسلام و میهن اسلامی است.

وی افزود: مردم باید قدردان این نعمت‌های انقلاب باشند که این رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس برای ما به یادگار گذاشتند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران با بیان اینکه باید به شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار کنیم، تصریح کرد: خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ملت هستند و باید برای خانواده‌های شهدا و جانباز احترام ویژه‌ای قائل باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه براساس بیانات رهبر معظم انقلاب، نباید وصیت‌نامه و زندگینامه شهدا فراموش شود، تبیین کرد: همه مردم با شناخت سیره شهدا می‌توانند شناخت بیشتری نسبت به آنها پیدا کنند.

حجت الاسلام نجفی با اعلام اینکه افتخار می‌کنیم بسیجی هستیم، ادامه داد: یک بسیجی در کنار بصیرت باید بیدار و دشمن‌شناس باشد.

وی با اشاره به اینکه منویات مقام معظم رهبری در تمام حوزه‌ها باید عملی و اجرایی شود، تبیین کرد: با جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب، مشت محکمی بر دهان مزدوران خارجی می‌زنیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران با بیان اینکه در مقابل ابرقدرتی مانند آمریکا ایستاده‌ایم، گفت: با ابرقدرت‌ها باید با زبان خودشان صحبت کرد.

این مسئول ادامه داد: امروز دشمن جرأت کوچک‌ترین تعرض و تهدیدی به ایران را ندارد.

نجفی در پایان گفت: جوانان و بسیجیان ما هوشیار، آگاه و بابصیرت هستند که با یک اشاره مقام معظم رهبری در صحنه حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار