امشب صورت گرفت؛

برگزاری همایش نقش رسانه در دفاع مقدس در مازندران

رئیس بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه در کشور و استان بسیار فعال است، گفت: 22 کانون بسیج رسانه در مازندران از گلوگاه تا رامسر راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۱۰۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸ - 28September 2016

به گزارش دفاع پرس از مازندران،حسن افشار رئیس بسیج رسانه مازندران امشب در همایش نقش رسانه در دفاع مقدس با بیان اینکه ارزش اصحاب رسانه به آن اندازه است که خداوند در قرآن به قلم قسم یاد کرده است، اظهار کرد: خدا ترسی و صداقت از ویژگی‌های خبرنگار انقلابی است.

وی افزود: امروزه در شرایطی پرچم پیشرفت کشور در قله‌های دنیا به اهتزاز در می‌آید که تمام دشمنان تا دندان‌مسلح به دنبال براندازی نرم نظام هستند.

رئیس بسیج رسانه مازندران تصریح کرد: ایران کشوری است که در دوران دفاع مقدس در همه عرصه‌ها پیش‌قراول است و اگر امروز دفاع مقدس به این زیبایی به نسل جدید انتقال پیدا می‌کند نشان از اهمیت رسانه است.

افشار با بیان اینکه امروزه همه ما رسانه هستیم و وظیفه ما انتقال حقیقت است، اظهار کرد: به فرموده رهبر انقلاب اصحاب رسانه رسالت دارند آنچه را که می‌بینند به درستی بنویسند.

این مسئول ادامه داد: اگر امروز وجبی از خاک کشور در دست دشمن قرار نگرفت به دلیل رشادت‌های رزمندگان ماست و همه ما وام‌دار خون شهدا هستیم.

رئیس بسیج رسانه استان مازندران اظهار کرد: دفاع مقدس نقطه بیداری جهان اسلام در دنیا است و اگر دیروز و امروز را مقایسه کنیم می‌بینیم که نقش اصحاب رسانه در انتقال پیام دفاع مقدس بسیار پررنگ است.

افشار با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه در کشور و استان مازندران بسیار فعال است، تصریح کرد: از گلوگاه تا رامسر 22 کانون بسیج رسانه در مازندران راه‌اندازی شد و بنا داریم جبهه رسانه‌ای ایجاد کنیم تا در برابر هجمه‌ها و آسیب‌های اجتماعی دشمنان مقاومت کنیم.

وی در پایان گفت: در مدت 1.5 سال که از تشکیل بسیج رسانه در استان می‌گذرد اقدامات خوبی انجام شد و بنا داریم آموزش رسانه‌ای را جدی بگیریم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار