به همت موسسه حماسه 17؛

21 عنوان کتاب جدید دفاع مقدس در قم رونمایی شد

21 عنوان کتاب جدید دفاع مقدس به همت موسسه فرهنگی حماسه 17 و معاونت ادبی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در نمایشگاه یاد یاران قم رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶ - 30September 2016

به گزارش دفاع پرس از قم، همزمان با برپایی نمایشگاه یاد یاران ویژه هفته دفاع مقدس، 21 عنوان کتاب جدید با محوریت معرفی فرماندهان و مسئولان شهید واحدهای مختلف لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) در دوران حماسه و ایثار با حضور سردار حسین یکتا در محل نمایشگاه رونمایی شد.

کتب مذکوردر قطع پالتویی و با محتوای خاطرات کوتاه از سبک زندگی شهدا به علاقه مندان فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت عرضه شده است.

موسسه فرهنگی حماسه 17 حدود پنج سال است در عرصه جمع آوری و نشر آثار دفاع مقدس استان قم فعالیت می کند و عمده فعالیت آن تاکنون تولید و انتشار بیش از 50 جلد کتاب با محتوای خاطرات و زندگی نامه سرداران شهید استان قم و شهدای لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) بوده است. این مجموعه در حال حاضر 15 جلد کتاب در دست تدوین دارد و معاونت ادبیات اداره کل حفظ آثار استان قم در ویرایش و بررسی و صدور مجوز و تامین محتوا با این موسسه همکاری دارد.

نمایشگاه یاد یاران استان قم تا ساعت 23 امشب، جمعه نهم مهر برپاست.

علاوه بر رونمایی در نمایشگاه یاد یاران، برنامه های رونمایی دیگری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل کتابخانه های استان و حوزه هنری قم با همکاری اداره کل حفظ آثار قم در طول هفته دفاع مقدس صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها