شهید«محمدرضا زارع الوانی» در همدان تشییع می‌شود

پیکر شهید مدافع حرم، سرهنگ پاسدار «محمدرضا زارع الوانی» در میان استقبال مردم شهیدپرور همدان تشییع و در گلزار شهدای همدان به خاک سپرده می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ - 01October 2016

به گزارش دفاع پرس از همدان، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به جزئیات تشییع و خاکسپاری شهید «محمدرضا زارع الوانی» در همدان، اظهار داشت: مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید «زارع‌الوانی» ساعت 16 امروز در میدان فرودگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم وداع با پیکر مطهر شهید نیز امشب همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان و با حضور مردم شهید پرور و بسیجیان برگزار خواهد شد.

سرگرد پاسدار علی اکبر کریم پور یادآور شد: پیکر مطهر شهید «محمدرضا زارع الوانی» روز یکشنبه 11 مهر ماه ساعت 9 صبح از میدان امام خمینی(ره) بر دستان مردم دارالمومنین همدان تشییع و در گلزار شهدای همدان آرام می گیرد.

وی عنوان کرد: همچنین مراسم ترحیم و بزرگداشت این شهید مدافع حرم نیز روز یکشنبه از ساعت 15 تا 17 در مسجد مهدیه همدان برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ سرهنگ پاسدار شهید «محمدرضا زارع‌الوانی» روز سه‌شنبه 6 مهر ماه در حین عملیات مستشاری و در حفظ و حراست از حرم حضرت زینب(س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در سوریه به‌ دست تروریست ‌های تکفیری داعش به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار