دبیر کمیته علمی کنگره بین‌المللی غدیر خبر داد؛

ارسال 200 مقاله از سراسر جهان به کنگره بین‌المللی غدیر

دبیر کمیته علمی هفتمین کنگره بین‌المللی دکترین جهانی دهه غدیر گفت: 200 مقاله از سراسر جهان به کنگره جهانی غدیر و دهکده جهانی معرفت ارسال شد.
کد خبر: ۱۰۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴ - 01October 2016

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حبیب‌الله حلیمی دبیر کمیته علمی هفتمین کنگره بین‌المللی دکترین جهانی دهه غدیر صبح امروز در هفتمین کنگره بین‌المللی دکترین جهانی دهه غدیر، اظهار کرد: شورای سیاست‌گذاری این کنگره با همکاری بیش از 30 مرکز دانشگاهی و حوزوی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یکی از بخش‌های کنگره بین‌المللی غدیر و دهکده معرفت بوده است، افزود: مقالات علمی این کنگره به بیش از 400 مرکز و سایت‌های علمی ارسال شده است.

دبیر کمیته علمی هفتمین کنگره بین‌المللی دکترین جهانی دهه غدیر با بیان اینکه 200 مقاله از سراسر جهان به این کنگره ارسال شد، ادامه داد: از تمام کشورهای اسلامی به این جشنواره مقاله ارسال شد که این مسئله نشان دهنده جایگاه و اهمیت بالای آن است.

حلیمی با بیان اینکه تعدادی از مقالات به‌دلیل اینکه با جشنواره مرتبط نبود مورد بررسی قرار نگرفت، اضافه کرد: بعضی از مقالات برای راهیابی به جشنواره ارزیابی شدند.

وی با بیان اینکه 19 مقاله در حد چکیده و 38 مقاله به‌عنوان سخنرانی در این کنگره پذیرفته شده است، گفت: در پایان از برترین‌های این جشنواره تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار