واکنش اینستاگرامی علیرام نورایی به دریافت جایزه جشنواره مقاومت

علیرام نورایی، بازیگر کشورمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش دریافت جایزه ویژه جشنواره مقاومت را ارزشمندترین جایزه زندگی اش دانست.
کد خبر: ۱۰۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹ - 01October 2016
به گزارش فضای مجازی دفاع پرس، علیرام نورایی، بازیگر کشورمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش دریافت جایزه ویژه جشنواره مقاومت را  ارزشمندترین جایزه زندگی اش دانست و گفت:خدا را شاكرم كه اين جايزه را از نگاه كسانى دريافت كردم كه عزيزانشان براى امنيت و اقتدار و سربلندى ما و كشور عزيزمون از همه چيز گذشتند.

وی نوشت:
اختتاميه جشنواره مقاومت - جايزه ويژه بهترين نقش آفرينى از نگاه خانواده شهدا براى بازى در فيلم يتيمخانه ايران به بنده اهدا شد... ممنونم از جناب آقاى طالبى كارگردان فيلم يتيمخانه ايران ، جناب آقاى خزايى عزيز دبير جشنواره و تمامى عزيزانى كه براى اين جشنواره زحمت كشيدند همگى خسته نباشيد.
اما درباره جايزه ، بدون ترديد اين جايزه ارزشمندترين جايزه زندگى حرفه اى بنده خواهد بود ، خدا را شاكرم كه اين جايزه را از نگاه كسانى دريافت كردم كه عزيزانشان براى امنيت و اقتدار و سربلندى ما و كشور عزيزمون از همه چيز گذشتند و در اين راه به شهادت رسيدند و خدا را شاكرم اگر در اين سالها توانسته ام لحظه اى مرهمى باشم بر دل داغ ديده مادر ، پدر ، همسر و يا فرزندان يك شهيد...
همانطور كه در مراسم هم گفتم حال خوب و جايزه ام را به كورى چشم همه بدخواهان سرزمينم به ارواح پاك همه شهيدان كشورم خصوصأ شهداى مدافع حرم تقديم ميكنم.
 

 واکنش اینستاگرامی علیرام نورایی به دریافت جایزه جشنواره مقاومت+اینستاپست
نظر شما
پربیننده ها