اطلاعیه دبیر یازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور؛

جایزه باروت خیس؛ رسوا کننده ماهیت عروسک های خیمه شب بازی جهان

دبیر یازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور، اطلاعیه بخش بین الملل این جشنواره به نام "باروت خیس" را منتشر کرده است.
کد خبر: ۱۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳ - 03February 2014

جایزه باروت خیس؛ رسوا کننده ماهیت عروسک های خیمه شب بازی جهان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سید محمد یاشار نادری در اطلاعیه دومین جایزه بین المللی باروت خیس آورده است: امروز در جای جای جهان و در کوچه و خیابان ها، زمزمه ها و فریادهای آزادی خواهانه به گوش می رسد. گویی ندایی رسا و شیوا، فطرت های پاک انسانهای آزاده را فراخوانده است.

ملت ها اکنون هوشیارند و بیش از پیش، جهان پیرامون را از نگاه تیزبین خود رصد می کنند و از هر چند گاهی، کشوری بیدار می شود و سر از یوغ ستم و بیداد، به در می کشد.در ادامه بیانیه عنوان شده است: در اوج ستمکاران تاریخ، مارکسیسم و کاپیتالیسم قرار دارد که دوره اینها به پایان رسیده است.

مارکسیسم رفت و هم اکنون صدای شکستن استخوان های سرمایه داری ضد بشری در جهان طنین انداز شده است. زمانه به قدر کافی شرایطی فراهم ساخته که عروسکهای خیمه شببازی، دستشان را برای چشم بینندگان رو میکنند. اکنون همه بینندگان میدانند، آنان که بر فراز صحنه قدرتنمایی میکنند، تکههایی از پارچه و نخهایی کهنه و فرسوده اند؛ آنان که ناخواسته دست به افشاگری هایی می زنند و حقایق را بیش از پیش در برابر دیدگان مردم جلوه گر می سازند.

این بیانیه می افزاید: آگاهی و بصیرت ملت ها به ویژه ایران اسلامی، هر باروت خطرناکی را نمناک کرده و آن را بی اثر می سازد. هر تهدیدی را به فرصت تبدیل می نماید و برآیند این اقدام، آشکار شدن چهره حقیقت است.

جایزه باروت خیس، رسوا کننده ماهیت سیاستمدارن بیگانه و عروسک های خیمه شب بازی جهان است.
جامعه هدف «باروت خیس» فقط رسانه ها و دشمنان جمهوری اسلامی ایران نیست؛ بلکه کسانی است که چشمانشان را به سوی حقیقت بسته اند. باورت خیس در راستای جریان سازی فکری در سطح بین الملل به عنوان دیپلماسی عمومی، نظر افکار عمومی را به خود جلب می کند.

این بیانیه اضافه می کند: جشنواره مردمی سرزمین نور به نمایندگی از همه مردم بیدار جهان، حقیقت پوشالی سلطه گران فاقد درک و شعور را به همگان معرفی می کند. هر کس که در چهار گوشه جهان، گامی ناآگاهانه اما به نفع حقیقت برداشت، باید منتظر دریافت این جایزه باشد.

باروت خیس، نشان از افول تاریخ نخ نمای امپریالیسم است.

در ادامه بیانیه آمده است: باروت خیس، حقیقتی بنیان بر انداز برای ارکان تمدن نفسانی غرب است. آمریکا و صهیونیست و عروسک های خیمه شب بازی آنان، همواره بر پایه نیرنگ بنا شده اند و این نیرنگی است که بر اساس آیه 43 سوره فاطر، گریبان خودشان را خواهد گرفت و جز رسوایی برایشان چیزی نخواهد داشت.
دریافت کننده باروت خیس نماینده اندیشه ای است مثل باروت خیس که توانایی ویرانگری خود را از دست داده و صرفا موجودی بی شکل و بی محتواست.

در پایان این بیانیه آمده است: در پایانی ترین روزهای سال که مردم در انتظار تحولی شگرف در روحیات و زندگی خود هستند، با هم، هم پیمان شده و روزهای بیست اسفند تا اول فروردین با حضور در قدمگاه شهدا در استان خوزستان، شاهد برگزاری جشنواره ملی سرزمین نور و اهدای جایزه به فردی باشیم که چشمانش را به روی حقیقت بسته است و بی آنکه خودش بخواهد، حقیقت بزرگی را افشا نموده؛ حقیقتی که همیشه منکر آن می شده است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار