هلاکت 78 تروریست در استان های ریف دمشق و حماه سوریه

نیروهای ارتش سوریه با دفع حملات تروریست ها در استان ریف دمشق و حماه بیش از 78 تروریست را از پای درآوردند.
کد خبر: ۱۰۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶ - 05October 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، رسانه های سوری روز چهارشنبه اعلام کردند که یگان های ارتش مستقر در محور الدیرخبیه در ریف غربی دمشق با گروهی از تروریست ها که قصد نفوذ به یکی از مواضع ارتش را داشتند درگیر شدند.
 
دراین درگیری شدید که با حضور شمار زیادی از تروریست ها انجام شد بیش از 30 تروریست به هلاکت رسیدند و چهارخودرو و هشت موتورسیکلت منهدم شد.
 
یگان های ارتش و نیروهای مسلح سوریه در ادامه پیشروی دراین محور موفق شدند هشت مجتمع مسکونی را در جنوب غرب تپه ابوسیه در خان الشیخ پاکسازی کنند.
 
ارتش سوریه از روز شنبه گذشته با پشتیبانی نیروهای دفاع مردمی عملیات بزرگی را برای از بین بردن تروریست های النصره در منطقه خان الشیخ آغاز کردند که تاکنون ده ها مزرعه و منطقه مسکونی را پاکسازی کرده اند.
 
دراستان حماه در مرکز سوریه نیز ارتش و نیروهای دفاع مردمی، یورش تروریست های جیش الفتح، جیش العزه و تیپ مرکز ارتش آزاد را به سمت روستاهای ابوعبیده و تل ملح در شمال حماه را دفع کردند.
 
دراین عملیات نیز 48 تروریست کشته و شماری از آنان زخمی شدند.
 
شهرحماه مرکز استانی با همین نام در مرکز سوریه و پس از دمشق، حلب و حمص چهارمین شهر بزرگ این کشور است .این شهر در فاصله210 کیلومتری پایتخت سوریه قراردارد.
 
منبع:ایرنا
نظر شما
پربیننده ها