معاون فرماندار گرمه:

فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برگرفته از نهضت سیدالشهدا(ع) است

«مکرمی» گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی برگرفته از نهضت سیدالشهدا(ع) و حماسه عاشورا است.
کد خبر: ۱۰۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹ - 09October 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «اسماعیل مکرمی» عصر امروز در نشست برنامه‌ریزی برگزاری یادواره شهدای شهرستان اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا بهترین راه و شیوه اشاعه فرهنگ شهادت در جامعه است.

وی گفت: شهدای انقلاب حق بزرگی بر گردن همه دارند ازاین‌رو برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا ادای دین کوچکی بوده که از عهده ما بر می‌آید.

معاون فرماندار گرمه با یادآوری اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان و همچنین نهادینه کردن این فرهنگ ارج نهادن به مقام شامخ شهید و شهادت است افزود: اساسا برگزاری یادواره‌های شهدا برکات زیادی برای جامعه دارد.

وی تصریح کرد: به‌طور حتم برگزاری این یادواره نقش مهمی در گرامیداشت و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان والامقام خواهد داشت.

معاون فرماندار گرمه گفت: با توجه به اثرگذاری برپایی یادواره‌های شهدا ازاین‌رو باید این یادواره‌ها هر چه‌بهتر برگزار شود.

وی بیان داشت: برگزاری این یادواره‌های شهدا نقش بسیار مهمی در انتقال ارزش دوران دفاع مقدس و فرهنگ شهادت به جامعه دارد.

به گفته مکرمی مفاهیم دوران دفاع مقدس با استفاده از ظرفیت‌های مختلف به نسل جوان که این دوران را درک نکرده است باید انتقال یابد.

وی  با یادآوری اینکه جوانان و دانش آموزان باید راه شهدا را ادامه دهند تصریح کرد: همه باید به وصایای شهدا به‌خوبی عمل کنند تا ارزش‌ها بیش‌ازپیش در جامعه ساری و جاری شود.

معاون فرماندار گرمه با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از نهضت سیدالشهدا(ع) و حماسه عاشورا است.
 
منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها