سردار دهقان اعلام کرد

آمادگی کامل ایران در برابر هرگونه جسارت گستاخانه آمریکا و اسرائیل

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن اشاره به تهدیدات آمریکا و به کارگیری از لفظ گزینه نظامی گفت: ما در برابر هرگونه جسارت گستاخانه‌ آمریکا و طفل صغیرش اسرائیل آمادگی کامل داریم.
کد خبر: ۱۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵ - 04February 2014

آمادگی کامل ایران در برابر هرگونه جسارت گستاخانه آمریکا و اسرائیل

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از تسنیم، سردار حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه اطلاعاتی بومی پترا اظهار داشت: این مجموعه به صورت آزمایشی در استان البرز به کار گرفته شده و امکان برقراری ارتباط صوتی، تصویری و نوشتاری را برای کاربران خود فراهم میکند.

وی ادامه داد: این سامانه برای کاربران گروهی و فردی ارتباطی امن و به دور از اختلال و شنود را در زمان و مکان مشخص فراهم میآورد.
 
سردار دهقان در پاسخ به سوالی مبنی بر واکنش به پاسخ وزارت دفاع در برابر تهدیدات وزیر دفاع امریکا خاطرنشان کرد: گزینه نظامی که آمریکاییها از آن دم میزنند نخستین بار نیست که با آن ما را تهدید کردند و زمانی که آن را در دفاع 8 ساله به کار گرفتند شاهد بودند که علیرغم به کارگیری تمامی تجهیزات سختافزاری و نرمافزاری خود ایران پیرومند میدان بود.
 
وی با بیان اینکه دم زدن از گزینه نظامی تنها به بهانه بحث هستهای افزود: سخن گفتن از گزینه نظامی بهانهای نخنما شده در بحث هستهای است، چرا که آمریکاییها شاهدند ایران به رغم تمام محدودیتها امروز موفق است و مردم ما هیچگاه از این تهدیدات متاثر نخواهند شد.
 
وزیر دفاع عنوان کرد: ما آمادگی کامل برای هرگونه جسارت گستاخانه آمریکا و طفل صغیرش اسرائیل را داریم و من به آنها نصیحت میکنم که عظمت ملت ایران را بپذیرند و به راه راست هدایت شوند.
 
وی در پایان در پاسخ به پرسش یکی ازخبرنگاران مبنی بر اینکه آیا شما سبد کالا دریافت کردهاید، گفت: من درباره امکان در اختیار گرفتن کالا استعلامی انجام ندادم و از ابتدای انقلاب نیز چنین مواردی را دریافت نکردم.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار