پیکرهای پاک سه شهید مدافع حرم در مشهد تشییع شد

پیکرهای پاک شهیدان «غلامرضا سمائی فیض آبادی»، «محمد جواد حسن زاده» و «محمد رضا زاهدی» از مدافعان حرم حضرت زینب (س) روز جمعه در مشهد تشییع و به خاک سپرده شدند.
کد خبر: ۱۱۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ - 28October 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، در این مراسم که از مهدیه مشهد تا حرم مطهر رضوی برگزار شد، جمعی از مسئولان اجرایی، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

پیکرمطهرشهیدان حسن زاده و زاهدی پس از طواف در حرم مطهر رضوی در قطعه 15 گلزار بهشت رضا(ع) این شهربه خاک سپرده شدند وشهید گرانقدرسمائی که نشان خادمی بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) را بر سینه داشت پس از آئین با شکوه تشییع، در قطعه خدام حرم نورباران رضوی خاک سپاری شد.

سردارشهید غلامرضا سمائی 57 ساله از یادگاران دفاع مقدس که سمت معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثامن الائمه(ع) سپاه پاسداران در شرق کشور را در کارنامه خدمات خود داشت ،هفته گذشته در استان حلب به فیض شهادت نائل شد .
شهید والامقام محمد رضا زاهدی جمعی لشکر فاطمیون در سن 26 سالگی و بسیجی شهید محمد جواد حسن زاده که فرزند شهیدگرانقدر دفاع مقدس نجفعلی حسن زاده است در سن 35 سالگی، دو هفته قبل در استان حلب سوریه و به دست تروریستهای تکفیری ومعارض این کشور به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار