سردار صفاری عنوان کرد:

تکریم شهدا و خانواده‌های آن‌ها در حفظ انقلاب موثر است

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: شهدا همیشه ناظر بر اعمال و رفتار ما بوده و تا ابد زنده و جاوید هستند.
کد خبر: ۱۱۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰ - 10February 2014

تکریم شهدا و خانواده‌های آن‌ها در حفظ انقلاب موثر است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، یادواره شهدای پادگان و دانشگاه امام حسین (ع) با حضور خانوادههای شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان انقلاب اسلامی پادگان امام حسین (ع) و فرماندهان برگزار شد.

در این مراسم تعدادی از همرزمان شهدای پادگان امام حسین (ع) به بیان خاطرات آن دوران پرداختند.

سردار مرتضی صفاری فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) اظهار کرد: شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و به عهد و پیمان خود همواره وفادارند.

وی در ادامه به بیان خاطرهای از شهید علی رجبی پرداخت و تصریح کرد: پیکر شهید علی رجبی باعث شد تا مادرش بعد از چندین سال آرزوی زیارت امام رضا (ع) به مشهد مقدس برود و پیکر فرزند شهیدش را شناسایی کند و این از برکات شهیدان است.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با اشاره به بیاناتی از مقام معظم رهبری در خصوص اینکه، ملت ایران تا ابد مدیون خون شهدا هستند و ما هر چه داریم از این عزیزان و خانوادههای محترمشان است، بر ادامه را شهدا تاکید کرد.

سردار صفاری در پایان گفت: تمام حرکات ما باید الهی – دینی و مذهبی باشد و باید گامهای اساسی در این زمینه برداشته شود و موانع ظهور را با تقوا پیشگی برطرف کنیم.

در پایان مراسم از سازندگان مستند پادگان و دانشگاه امام حسین (ع) که در دهه فجر از سیمای جمهوری اسلامی پخش شد با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار