مادر شهید احمدی‌روشن:

اشتون چطور می‌تواند به چشم‌های علیرضا و آرمیتا نگاه کند

مادر شهید احمدی روشن در مورد ادعای کاترین اشتون در مورد حقوق بشر گفت: اگر این‌ها امروز گستاخ شدند به خاطر این است که مسولین کشور در مذاکرات کوتاه آمده اند.
کد خبر: ۱۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۸ - 11March 2014

اشتون چطور می‌تواند به چشم‌های علیرضا و آرمیتا نگاه کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از تسنیم، صدیقه سالاریان مادر شهید مصطفی احمدی روشن در مورد این سخن کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مبنی بر اینکه که بخش عمدهای از مذاکرات وی و مقامات ایرانی در سفر اخیرش به ایران بر روی مسأله حقوق بشر متمرکز بوده است، گفت: اگر برای دنیا واضح نباشد برای ملت ایران این ثابت شده است که اینها دنبال حقوق بشر در ایران نیستند. اگر اینها دنبال رعایت حقوق بشر هستند چرا به عراق سلاح شیمیایی میدادند که آثار بمبهای شیمیایی اینها هنوز در بدن جوانهای جنگ ما هست. وقتی رژیم صهیونیستی عدهای مزدور را آموزش داد تا پسر من را در  کنار خانهاش در تهران ترور کنند، چرا اینها اعتراضی به رژیم صهیونیستی نکردند.

وی ادامه داد: چرا آن زمانی که هواپیمای مسافربری را بالای خلیج فارس منهدم کردند هیچ کسی از غربیها این اقدام را محکوم نکرد. بچههای ایران در آن زمان بشر نبودند؟ اینها چه حقی دارند که در مسائل سیاسی کشور ما دخالت کنند؟ اینهایی که با برخی از افراد منتسب به فتنه و اخلال کنندگان امنیت مردم ایران ملاقات میکنند، چرا ادعای حقوقبشر دارند؟ فتنه 88 خیلی بر کشور ما آسیب وارد کرده است و ما حق داریم که سران فتنه را نپذیریم.
 
مادر شهید مصطفی احمدی روشن اضافه کرد: جوانهای ما را به خاطر فعالیت در صنعت هستهای ترور میکنند و حقوق بشر را برای جوانهایی که در این صنعت حضور داشتند، رعایت نکردند. من نمیخواهم زیاد در این مساله وارد شوم ولی اگر اینها امروز گستاخ شدند به خاطر این است که مسئولان کشور در مذاکرات کوتاه آمدهاند.
 
صدیقه سالاریان در پاسخ به این سوال که چرا خانم اشتون در جریان سفر خود با خانواده شهدای هستهای دیدار نکرده است، اظهار داشت: واقعیت امر این است که اینها خود را مجاز بر ترور شهدای هستهای میدانند و اینها با رژیم صهیونیستی در این ترورها همدست هستند. چطور میتوانند به روی علیرضای من -فرزند خردسال شهید مصطفی احمدیروشن- نگاه کنند؟ اینها چطور میتوانند به چشمهای آرمیتا رضایینژاد و علیرضا احمدیروشن نگاه کنند که این روزها از مادر خود می پرسد پدر من را چطور کشتند.
 
وی در آخر تاکید کرد: او به جای اینکه به دیدار خانواده شهدای هستهای بیاید، به دیدن چه کسی رفته است؟ در حقوق بشر اینها اسمی از خانواده شهدای هستهای گفته نمیشود؟
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار