اکبری خبر داد

مادران شهدا در خانه شهید هفت‌سین می‌چینند

مسئول خانه شهید بهشت زهرای تهران از برگزاری مراسم هفت سین و تحویل سال در خانه شهید خبر داد و گفت: تعدادی از مادران شهید در این مکان سفره هفت‌سینی را به یاد شهدا برپا کرده و با عطرافشانی مزارها به استقبال سال جدید می‌روند.
کد خبر: ۱۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷ - 14March 2014

مادران شهدا در خانه شهید هفت‌سین می‌چینند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در مراسم "هفت سین عشق" که به همت خانه شهید بهشت زهرا(س) در تهران (مرکز فرهنگی گلزار شهدا) و خانوادههای شهدا برگزار خواهد شد، جانبازان هشت سال دفاع مقدس به همراه خانوادههای معظم شهدا، همرزمان و یادگاران دوران دفاع مقدس به غبارروبی و زیارت از مزار شهدای تهران میپردازند.
 
اکبری، مسئول خانه شهید بهشت زهرای تهران  از برگزاری مراسم هفت سین در خانه شهید گلزار شهدای تهران خبر داد و گفت: این مراسم با حضور خانوادههای شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس به همراه همرزمان و یادگاران دوران دفاع مقدس برگزار میشود.
 
وی با اعلام این خبر افزود: چند تن از مادران شهدا و دیگر اعضای خانواده آنها به صورت داوطلب به تهیه یک سفره هفت سین به صورت نمادین در خانه شهید خواهند پرداخت و ضمن غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا به استقبال سال جدید خواهند رفت.
 
اکبری ادامه داد: علاوه بر اینکه برخی از خانوادههای شهدا مراسم سال تحویل خود را در خانه شهید برگزار میکنند تعداد دیگری از خانوادهها تمایل دارند تحویل سال را در کنار مزار شهیدشان بوده و بر سر مزار سال جدید خود را آغاز کنند؛ به همین جهت لحظه تحویل سال هم در خانه شهید دیدنی خواهد بود و هم بر سر مزار شهدایی که خانوادهها به دیدارشان آمدهاند.
 
مسئول خانه شهید بهشت زهرای تهران همچنین به تشریح برنامه ویژه سال تحویل پرداخت و گفت: به دلیل آنکه عید نوروز امسال با ایام فاطمیه مقارن شده است، مراسم تحویل سال را که در مهدیه شهدای بهشت زهرا برپا میشود، با قرائت ادعیههای متناسب این ایام مزین خواهد شد. همچنین خادمین افتخاری شهدای بهشت زهرا(س) به همراه جانبازان و خانوادههای شهدا با شاخههای گل به زیارت مزار شهدا خواهند رفت.
 
اکبری در پایان سخنانش اظهار کرد: در این مراسم میهمانان با حضور خود جهت تجدید بیعت با آرمانهای شهدای والامقام و تبرّک جستن از این عزیزان برای سال پیش رو، به غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا خواهند پرداخت و یاد همه شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را در آخرین پنجشنبه سال زنده نگه خواهند داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار