طی پیامی

ستاد مرکزی راهیان نور کشور درگذشت پدر شهید کاوه را تسلیت گفت

ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پیامی تصریح کرد: چه پُر شکوه و عظیم‌اند، پدرانی چون "حاج محمد کاوه" که عمر با برکتش را در راه مجاهدت و تلاش مستمر در جهت تحقق آرمان‌های والای انقلاب شکوه‌مند ایران اسلامی و تربیت فرزندان صالحی چون سردار سرافراز اسلام، "شهید محمود کاوه" صرف کرد.
کد خبر: ۱۴۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴ - 18March 2014

ستاد مرکزی راهیان نور کشور درگذشت پدر شهید کاوه را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، متن کامل پیام تسلیت ستاد مرکزی راهیان نور کشور به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

خانواده شهدا با پیمان ازلی خود با خدای خویش، آبرو و سربلندی ایران اسلامی را به سرانجام رساندند.
شهادت، هنر بدیع انسانهای وارسته و از جان گذشتهای که در پاسداری از کیان، ناموس و شرف میهن اسلامیمان، جان در طبق اخلاص نهاده و والاتر از آن، هنر پدران و مادران بزرگوار و عزیزی است که با تقدیم فرزندان برومند، رشید و مومن خویش، برای قرآن، اسلام وایران، افتخاری ماندگار آفریدند.

آنان که به تبعیت از ولایت فقیه، تمام هستی و وجود خویش را در دفاع از انقلاب شکوهمند اسلامی و آب و خاک وطن عزیز خود، پیشکش نمودند و برای سربلندی و اعتلای با شکوه ایران اسلامی، از هیچ فداکاری و مجاهدتی دریغ نکردند.

و چه پُر شکوه و عظیماند، پدرانی چون "حاج محمد کاوه" که عمر با برکتش را در راه مجاهدت و تلاش مستمر در جهت تحقق آرمانهای والای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و تربیت فرزندان صالحی چون سردار سرافراز اسلام، "شهید محمود کاوه" صرف نموده و پیمان ازلی خود با خدای خویش را با آبرو و سربلندی به فرجام نیک میرسانند.

ستاد مرکزی راهیان نور کشور، ضمن تسلیت درگذشت حاج محمد کاوه، آرزوی علو درجات برای روح آن عزیز سفر کرده، صبر جمیل و اجر جزیل را برای خانواده محترمشان را از درگاه ایزد منان مسئلت مینماید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار