مراسم عقد زوج شیرازی در یادمان شلمچه برگزار شد

شب گذشته در زیارتگاه شلمچه مراسم عقد یک زوج بسیجی شیرازی که از خادمین راهیان نور نیز بودند در جوار شهدای شلمچه برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶ - 20March 2014

مراسم عقد زوج شیرازی در یادمان شلمچه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از خبرگزاری بسیج، شب گذشته در زیارتگاه شلمچه مراسم عقد یک زوج بسیجی شیرازی که از خادمین راهیان نور نیز بودند در جوار شهدای شلمچه برگزار شد.

محمد عبدالهی (فرزند مسلم عبداللهی از جانبازان دفاع مقدس)  داماد 19 ساله اهل فسای شیراز که دانشجو نیز می باشد در همین رابطه اذعان کرد: سال گذشته در اردوهای راهیان نور من با همسرم آشنا شدم و اولین بار در حال روایت گری برای کاروان های راهیان نور او را دیدم.

وی با اشاره به اینکه مراسم عقد موقت خود را در گلزار شهدای شهر فسا برگزار کرده افزود: من با مشورت خانواده و همسرم تصمیم گرفتیم که مراسم عقد را ساده برگزار کنیم و در دوره ای که همه به دنبال تجمل گرایی هستند بتوانیم الگویی برای جوانان باشیم که مورد استقبال خانواده همسرم قرار گرفت.

در ادامه این گزارش طاهره کریمیان 16 ساله، که از خادمین راهیان نور نیز می باشد، در پاسخ به این سوال که علت انتخاب زیارتگاه شلمچه برای مراسم عقد خود چیست، خاطر نشان کرد: با یک عقد ساده در محضر شهدا می توان بهترین شروع را برای یک زندگی داشت و تجمل گرایی و صرف هزینه های گزاف نه تنها نمی تواند باعث خوشبختی شود، بلکه مانعی جدی در برابر ازدواج جوانان شده است.

این مراسم عقد که در اوج سادگی برگزار شد مورد استقبال زائرین زیارتگاه شهدای شلمچه و همچنین رسانه ها قرار گرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار