جانباز ناهی از منکر بر اثر جراحات وارده دعوت حق را لبیک گفت

علی خلیلی طلبه و جانباز ناهی از منکر که در تیرماه سال 1390 در شرق تهران مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، عصر روز یکشنبه پس از تحمل یک بیماری طولانی و بدلیل جراحات وارده، دعوت حق را لبیک گفت.
کد خبر: ۱۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴ - 24March 2014

جانباز ناهی از منکر بر اثر جراحات وارده دعوت حق را لبیک گفت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، این طلبه جوان در 25 تیرماه سال 1390 در راه بازگشت از هیئت در حالی که همراه چند نفر از شاگردان یک مدرسه بود، در خیابان پروین شرق تهران، به دلیل امر به معروف و نهی از منکر، از سوی یکی از افراد شرور منطقه مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.

علی خلیلی طلبه بسیجی از سوی ضارب ، با چاقو از ناحیه گردن و بریده شدن رگ گردن دچار جراحت شدید شده بود.

این طلبه بسیجی ساعت 19 دیروز(یکشنبه) در بیمارستان بعثت تهران پس از تحمل رنج و بستری شدن مکرر به فیض شهادت نایل شد.

به گفته بستگان آن مرحوم، در روز حادثه با تعدادی از بیمارستان های تهران برای پذیرش وی تماس گرفته شد اما هیچ بیمارستانی حاضر به پذیرش او نبود تا اینکه یک بیمارستان خصوصی آن هم با وثیقه ای پنج میلیون تومانی حاضر به پذیرش  خلیلی شد.

یکی از افراد خانواده علی خلیلی می گوید: پس از آن حادثه، علی خلیلی بارها در بیمارستان های متعددی بستری شد و در این مدت رنج بیماری ناشی از نارسایی خونی در اثر ضربه، علی را دچار فرسایش کرد.

یکی از بستگان خلیلی که خواست نامش منتشر نشود گفت: در این دوسال نزدیک به 70 میلیون تومان هزینه درمان علی خلیلی شد و از زمانی که پزشکان چسبندگی روده وی را تایید کردند و ناچار به بریدن 10 سانتی متر از روده اش شدند، با داروهای متعدد، تحت درمان قرار گرفت و به خاطر انسداد روده، به روش گاواژ (لوله ای) تغذیه می کرد.

وی می افزاید: پیش از آن، علی خلیلی بر اثر نارسایی خونی ناشی از قطع شاهرگ با ضربه چاقو، دو بار هم سکته مغزی کرده بود و یک بار حنجره اش از کار افتاد.

دایی علی خلیلی که خانواده این جانباز امر به معروف در منزل وی ساکن هستند، می گوید: پدرو مادر علی در محله تهران نو مستاجر بودند اما پس از مجروح شدن فرزندشان برای مداوایش ناچار شدند پول پیش خانه خود را از صاحبخانه بگیرند و منزل را تخلیه کنند. آنها به اینجا در افسریه آمدند و ساکن شدند. 70 میلیون تومان برای درمان وی هزینه کردند تا اینکه مجبور شدند او را از بیمارستان به خانه بیاورند، در حالی که همان روزها علی، دو، سه بار در بیمارستان تشنج کرده بود، اما روزی 600 هزار تومان هزینه بیمارستان می شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار