امیر سرتیپ گلفام عنوان کرد

آمادگی ارتش برای تکمیل یادمان شهید سرلشکر شیرودی

جانشین قرارگاه راهیان نور ارتش گفت: ما در نظر داریم در آینده‌ای نزدیک قسمتی از پادگان ابوذر را که فضای خوبی برای بازگویی دوران دفاع مقدس دارد به یادمان ابوذر تبدیل و از زائران عزیز پذیرایی کنیم.
کد خبر: ۱۵۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷ - 06April 2014

آمادگی ارتش برای تکمیل یادمان شهید سرلشکر شیرودی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، همراه با آغاز اردوهای راهیان نور غرب کشور، اولین جلسه مسئولین راهیان نور در محل سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست سردار "علی فضلی" جانشین راهیان نور کشور برگزار شد، امیر سرتیپ دوم "ابراهیم گلفام" جانشین قرارگاه راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: مردم غیور شمال غرب کشور از آغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همواره در دفاع از این سرزمین پیشقدم بوده اند و با ایثار و فداکاریهای خود در برابر هرگونه تعرضی ایستادهاند.

وی ادامه داد: این سرزمینهای مقدس که به نور شهدا منورند باید برای نسلهای آینده گویا شوند، گویای حماسههای ماندگار ملتی که در غربت و مظلومیت در برابر استکبار جهانی، با توکل بر خداوند متعال و چراغ هدایت ولایت فقیه ایستادند. همان طور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند "باید نگذاریم راهیان نور دچار مشکل شود و تحریف در آن رسوخ کند".

امیر گلفام گفت: ما باید امانت دار این گنج بزرگ دوران سراسر افتخار باشیم. ارتش جمهوری اسلامی ایران میتواند یادمان شهید سرلشکر شیرودی را تحویل گرفته و تکمیل کند. ما در نظر داریم در آیندهای نزدیک قسمتی از پادگان ابوذر را که فضای خوبی برای بازگویی دوران دفاع مقدس دارد به یادمان ابوذر تبدیل و از زائران عزیز پذیرایی کنیم.

نظر شما
پربیننده ها