مادر شهید غنی پور:

«حبیب» امانت خدا بود

کاری برای خداوند انجام ندادم که اکنون بخواهم آن را در بوق و کرنا کنم لذا حبیب امانتی بود که خودش داد و ۲۶ سال پیش هم آن را پس گرفت.
کد خبر: ۱۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲ - 07April 2014

«حبیب» امانت خدا بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، جمعی از بانوان نویسنده امروز، ۱۷ فروردین و در آستانه سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی و تاسیس سازمان بسیج هنرمندان به دیدار خانواده شهید حبیب بیدار غنی پور رفتند که در این دیدار مادر شهید غنی پور گفت: تلاشی برای شناساندن فرزند شهیدش به جامعه نمی کند تا مبادا موجبات ناراحتی حبیب را فراهم آورد یا از اجر و قرب او نزد پروردگار بکاهد.

وی ضمن اشاره به خاطراتش از دوران حیات و پس از شهادت حبیب، افزود: پسرم ۲۶ سال پیش در شلمچه و با گلوله آر پی جی به شهادت رسید ولی نتوانسته بودند پیکرش را باز گردانند تا اینکه ضمن انجام عملیات و حمله، پیکرهای جا مانده شهدا از جمله حبیب را به عقب برگرداندند.

مادر شهید غنی پور ادامه داد: وقتی برای شناسایی پسرم رفتم، بدنش همچنان تازه و به ظاهر سالم بود، در حالی که از ناحیه پشت با گلوله آر پی جی شکافته شده بود، ولی به نحوی پیکر را قرار داده بودند که من متوجه نشوم.

وی ادامه داد: در همان وهله نخست مواجهه با پیکر پسرم، او را شناختم. رنگ چهره اش به دلیل آنکه زیر آفتاب مانده بود و از سویی در منطقه عملیاتی زیر آتش دشمن بود، تیره شده بود، ولی این موضوع مانع از آن نشد که او را نشناسم.

 این دیدار به کوشش معاونت فرهنگی سازمان بسیج هنرمندان برگزار شد و بانوانی چون راضیه تجار، مریم پوریامین، سهیلا عبدالحسینی، نورا حق پرست، یزدان پناه و اربابی، حضور داشتند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار