پیشروی‌های جدید ارتش سوریه در حلب

ارتش سوریه علاوه بر عملیات ضد گروه‌های مسلح در مناطق مختلف این کشور، در حلب مناطق جدیدی را تحت کنترل خود درآورد.
کد خبر: ۱۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲ - 27April 2014

پیشروی‌های جدید ارتش سوریه در حلب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه دام پرس، ارتش سوریه طی عملیاتی در حومه دمشق مراکز تجمع گروههای مسلح را در کوههای الزبدانی هدف قرار داد.

در حلب درگیریها میان ارتش سوریه در اطراف ساختمان اطلاعات هوایی و اللیرمون همزمان با شلیک خمپاره به خیابان النیل و الخالدیه ادامه یافت و در گذرگاه کراج الحجز و مسجد حذیقه نیز درگیریهایی رخ داد و جنگندههای ارتش سوریه تجمعات گروههای مسلح را در کفر حمره، جاده الکاستیلو و اللیرمون هدف قرار دادند.

در الحسکه عمرالفاروق از سرکردههای گروههای مسلح در درگیریها میان داعش و نیروهای مردمی در اطراف منطقه جزعه در حومه القامشلی به هلاکت رسید.

ارتش سوریه در حمص خودرویی را کشف کرد که در داخل آن مقادیر زیادی مهمات وجود داشت. در منطقه الریان در شرق حمص نیز ارتش سوریه طی عملیاتی سه تروریست را بازداشت کرد.

درگیریها میان ارتش سوریه و گروههای مسلح در عدرا، داریا و منطقه جیرود در حومه شمالی دمشق رخ داد و ارتش مراکز تجمع این گروهها را منهدم کرد.

در درعا منابع سلفی اردنی از کشته شدن معتز احمد حسن جبعانی از سرکردههای گروههای تروریستی در این شهر خبر دادند.

ارتش سوریه طی عملیاتی در مناطق حجر الاسود، جوره الشریباتی و العسالی در منطقه القدم تعدادی از تروریستها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

در منطقه التوسع در شهر عدرا یک خودرو حامل سلاح و مهمات گروه موسوم به جبهه اسلامی از سوی ارتش سوریه منهدم شد.

ارتش سوریه در منطقه اطراف کارخانه القرمید در حومه ادلب نیز طی عملیاتی تعدادی از تروریستها را کشت و برخی دیگر را زخمی کرد. در خیابان اصلی در شهر سرمین در ادلب نیز ارتش سوریه پنج تروریست را به هلاکت رساند.

ارتش سوریه بر منطقه شامر که تحت کنترل داعش بود در حلب مسلط شد و ارتش سوریه با تسلط بر این منطقه در آستانه شهر الباب که تحت کنترل داعش است قرار گرفت. در حمص اختلافات میان دو گروه تروریستی به کشته شدن عبدالباط فاعور یکی از سرکردههای گروههای تروریستی منجر شد.

این در حالی است که خبرگزاری سوری "سانا" از پیشرویهای ارتش سوریه در محورهای شیخ سعید و العامریه در شهر حلب و کشته و زخمی شدن تعدادی از تروریستها در باب هود در شهر حمص خبر داد.

همچنین در حلب ارتش سوریه کنترل کامل منطقه المطاحن را به دست گرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار