مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ:

همایش رزمندگان روحانی تهران با حضور رئیس مجلس برگزار می‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ از برگزاری سومین همایش پیشکسوتان روحانی رزمنده و ایثارگر تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه و شهردار تهران در روز ۱۸ اردیبهشت در باغ موزه دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۱۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲ - 05May 2014

همایش رزمندگان روحانی تهران با حضور رئیس مجلس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام "عبدالعلی گواهی" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسولالله(ص) تهران بزرگ در نشست خبری که صبح امروز به منظور برگزاری سومین همایش پیشکسوتان روحانیون رزمنده و ایثارگر تهران بزرگ برگزار شد، اظهار کرد: ۸ سال دفاع مقدس باعث ترس استکبار از ملت و انقلابمان شده است.

وی افزود: اگر روح مقاومت در مردم ما نبود وضع کشورمان امروز به مراتب از کشورهای آسیبپذیری که آمریکا در آن حضور دارند، بدتر بود.

حجت الاسلام گواهی با بیان اینکه همه اقشار در دفاع مقدس حضور داشتند، اظهار کرد: روحانیت نیز یکی از این اقشار بود و نقش کلیدی در دفاع مقدس ایفا کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسولالله(ص) تهران بزرگ تصریح کرد: ما ۵ هزار شهید روحانی در کشور داریم که نسبت به تعداد کل روحانیون در آن زمان رقم بالایی است. هیچ صنفی به میزان روحانیت در دفاع مقدس حضور نداشته است.

حجت الاسلام گواهی تاکید کرد: ۵۰۰ شهید و ۱۵۰۰ روحانی رزمنده در تهران شناسایی کردهایم که البته قطعا میزان اصلی آنها بیش از این مقدار است.

وی با اشاره به برگزاری سومین همایش پیشکسوتان روحانی رزمنده و ایثارگر تهران بزرگ گفت: این گردهمایی ۱۸ اردیبهشت ماه در باغ موزه دفاع مقدس و با حضور "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی، حجتالاسلام "علی سعیدی" نماینده ولی فقیه در سپاه و "محمدباقر قالیباف" شهردار تهران برگزار میشود.

حجت الاسلام گواهی خاطرنشان کرد: در این مراسم ۵ روحانی شاخص معرفی شده و نمایشگاه نقش روحانیت در دفاع مقدس نیز در حاشیه این گردهمایی برپا میشود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسولالله(ص) تهران بزرگ در پایان با اشاره به ادامه فعالیت روحانیون در سپاه گفت: تیپ امام صادق(ع) کماکان در قم فعال است و ما در استانها بسیج طلاب را داریم. همچنین شایان ذکر است که ۱۲ هزار طلبه بسیجی در تهران در ۷۵ پایگاه بسیج طلاب فعالیت میکنند.

نظر شما
پربیننده ها